Kotipizzaa saa nyt Tallinnan laivalta! - Suomalaisyritykset Eckerö Line ja Kotipizza yhteistyöhön

Kotipizzan uusi, kotimainen Kotipizza Go -pizzatuote tulee myyntiin Eckerö Linen Helsinki–Tallinna-väliä liikennöivälle m/s Finlandialle helmikuussa 2018. Eckerö Line panostaa tänä vuonna erityisesti ruoan omavalmistusasteeseen ja kotimaisiin ruokatarvikkeisiin, joten yhteistyö Kotipizzan kanssa istuu luontevasti kaikkien aikojen ruokavuoteen.

Paloittain myytävä Kotipizza Go -pizzatuote tulee myyntiin m/s FinlandianBar Paja-kahvilaan.Sevalmistetaan käsityönä samoista raaka-aineista kuin Kotipizza-ravintoloissa myytävät pizzatjalämmitetään uuneissa, jotka varmistavat niiden rapeuden.Eckerö Linen ja Kotipizzan yhteistyö on ainutlaatuinen, sillä pizzatuotetta ei myydä muilla laivoilla.

”Yhä useampi suomalainen haluaa nauttia laadukkaan välipalan matkansa lomassa, ja Kotipizza Go on kehitetty juuri näitätilanteita varten. Se on täyttä Kotipizza-laatua: tuoreista, vastuullisesti tuotetuista ja pääosin kotimaisista raaka-aineista valmistettu”, Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo.

”Panostamme ruokaan, sen kotimaisuuteen ja omavalmistusasteeseen nyt entistä enemmän, joten yhteistyö Kotipizzan kanssa on meille varsin mieluisaa. Se tuo asiakkaillemme jälleen yhden laadukkaan vaihtoehdon lisää”, Eckerö Linen toimitusjohtaja Taru Keronen sanoo.

Vuodessa noin 1,5 miljoonaa matkustajaa kuljettava Eckerö Line solmi loppuvuodesta myös Meiran kanssa yhteistyösopimuksen laivalla tarjottavan kahvivalikoiman osalta. Eckerö Linella tarjotaan kotimaista Kulta Katriina -kahvia ja erikoiskahvin ystäville on tarjolla monipuolinen valikoima espresso-kahveja ja erikoiskahvidrinkkejä maailman johtavalta espressomerkiltä Segafredolta. Laivalla juodaan vuodessa noin 1 500 000 kuppia kahvia.

Viron100-vuotisjuhlan kunniaksi m/s Finlandia tarjoaa myös autenttisia virolaisia makuelämyksiä.Yritys varmistaaaAitous varmistetaandenpyytämällä reseptisuosituksia laivan omalta henkilökunnalta, joista osa on alun perin virolaisia. Virolaisten matkustajien määrän kasvun odotetaan kiihtyvän entisestään, sillä Eckerö Linen uudet, tammikuun alussa käyttöönotetut aikataulut palvelevat aikaisempaa paremmin Virosta Suomeen matkustavia mahdollistaen esimerkiksi uudet Päivä Helsingissä -risteilyt.

Taru Keronen

Toimitusjohtaja, Eckerö Line

puh. +358 50 66209

taru.keronen@eckeroline.fi