Kuopion Matkahuolto muuttaa uuteen matkakeskukseen 3.2.2020

Kuopion Matkahuolto muuttaa uuteen matkakeskukseen maanantaina 3. helmikuuta. Uusissa tiloissa palvellaan niin matkustajia kuin pakettiasiakkaitakin maanantaista perjantaihin klo 7.30–18.00. Matkakeskuksessa asioiville on varattu asiakaspysäköintipaikkoja rakennuksen itäpuolella, Matkahuollon tilojen edessä.

Bussiliput voi ostaa helposti myös Matkahuollon verkkosivuilta ja Bussiliput-mobiilisovelluksen kautta. Matkakorttien lisälataukset voi hoitaa kaikilla R-kioskeilla ja busseissa. Aikataulut voi tarkistaa myös puhelimitse Matkahuollon palvelunumerosta 0200 4000, joka on avoinna kaikkina viikonpäivinä ympäri vuorokauden. Puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm.

Matkahuolto kuljettaa niin kuluttajien kuin yritysten paketit nopeasti ja luotettavasti kaikkialle Suomeen. Paketin voi lähettää edullisimmin alk. 4,90 € Matkahuollon verkkosivuilta. Pakettipalvelujen palvelunumero 0600 11300 palvelee ma–pe klo 8–18 ja la klo 9–17. Puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm.

Aluepäällikkö Pasi Soikkeli, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 480 5103, pasi.soikkeli@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalainen bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, joka tuottaa Matkustaja-, Paketti- ja Liikennöitsijäpalveluita. Palveluihin sisältyvät mm. joukkoliikenteen matkustuspalvelut kuten valtakunnalliset aikataulu- ja matkakorttijärjestelmät ja bussiliikenteeseen perustuva paketinkuljetusjärjestelmä, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen sekä yhteistyökumppanuuksien ansiosta ympäri maailmaa. Yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa Matkahuollon palveluverkosto kattaa 2 000 palvelupistettä ympäri Suomen.