Lähetä joululahjat viimeistään 19.12.

Matkahuollon Lähi-paketit 24.11.–5.12. välillä matkaan edulliseen 5 euron hintaan

Matkahuollon monipuolisen Pakettipalvelun avulla saat kaiken kokoiset lahjat ripeästi matkaan tuomaan jouluiloa vastaanottajilleen, kun lähetät paketit viimeistään 19.12. Voit valita useista eri pakettivaihtoehdoista itsellesi sopivimman. Tänä vuonna nopean pakettikuljetuksen saa vieläkin huokeampaan hintaan, kun Matkahuollon toimipaikoissa ja asiamiehillä järjestetään joulukauden avaava Lähi-paketin hintakampanja 24.11.–5.12. Hintakampanjan aikana voi lähettää Lähi-paketin erityisen edulliseen viiden euron hintaan.

Lähi-paketti

Lähi-paketin voit lähettää ja noutaa kaikista Matkahuolloista, Matkahuolto-asiamiehiltä sekä Siwoista, Valintataloista ja muista Matkahuollon Pakettipisteistä. Lähi-paketti tavoittaa yhteensä lähes 1 100 palvelupistettä ympäri Suomen. Sen kyydissä kulkevat korkeintaan 10 kiloa painavat lahjat. Lähi-paketti saapuu jouluksi perille, kun laitat sen matkaan viimeistään 19.12. Lähi-paketin 24.11.-5.12 voimassa oleva viiden euron kampanjahinta sisältää osoitekortin, kuljetuksen ja arvonlisäveron, mutta ei pakkausmateriaalia. Hinta on voimassa Matkahuolloissa, Matkahuolto-asiamiehillä sekä muissa Matkahuollon Pakettipisteissä, mutta ei Siwoissa ja Valintataloissa. Tarjoushintaisen lähetyksen voi kuitenkin normaaliin tapaan lähettää Matkahuollosta ja Matkahuolto-asiamiehiltä myös Siwoihin ja Valintataloihin.

Bussipaketti

Bussipaketin voit lähettää ja noutaa kaikista Matkahuolloista ja Matkahuolto-asiamiehiltä, yhteensä lähes 400 pisteestä ympäri Suomen. Sen kyydissä kulkevat perille jopa 55 kiloa painavat jouluyllätykset. Bussipakettiin voi myös liittää jakelupalvelun. Bussipaketti ehtii jouluksi perille, kun lähetät sen viimeistään 19.12.

Pikapaketti

Pikapaketin Matkahuolto toimittaa perille nopeimmalla mahdollisella yhteydellä. Pikapaketti on sopivin vaihtoehto, kun paketilla on erityisen kiire. Pikapaketin voit lähettää ja noutaa kaikista Matkahuolloista ja Matkahuolto-asiamiehiltä. Paketin voi hakea myös suoraan bussista, jos lähetyshetkellä on näin sovittu. Pikapaketti aikataulutetaan aina, joten voit kertoa vastaanottajalle paketin tarkan saapumisajan jo etukäteen. Alueesta riippuen pikapaketti voi myös olla mattimyöhäisen joulun pelastus, sillä se ehtii perille vielä muita lähetysvaihtoehtoja myöhemmin. Joulupakettien viimeinen lähetysaika Pikapakettina riippuu lähetys- ja noutopaikasta. Tarkista aikataulu helposti palvelunumerostamme 0800 132 582.

Ennen lähettämistä

Lähetysvaihtoehtojen ehdot vaihtelevat palvelukohtaisesti. Tarkista hinnat, kokorajoitukset ja muut lisätiedot omasta Matkahuollosta, osoitteesta matkahuolto.fi tai Pakettipalvelujen valtakunnallisesta palvelunumerosta 0800 132 582, ma-pe klo 8-18, numero on ilmainen.

Tutustu Matkahuollon palveluihin myös Facebookissa http://www.facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä http://twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila -blogissa osoitteessa http://kahvila.matkahuolto.fi.

Erkki Vehman, liiketoimintapäällikkö, Oy Matkahuolto Ab, puh. 0400 780 935, erkki.vehman@matkahuolto.fi.

Oy Matkahuolto Ab on suomalainen bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut ylläpitää ja kehittää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja, muun muassa valtakunnallisia aikataulu- ja matkakorttijärjestelmiä. Pakettipalvelut ylläpitää ja kehittää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusjärjestelmää, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen sekä yhteistyökumppanuuksien ansiosta ympäri maailmaa. Matkahuollolla on 50 omaa toimipaikkaa. Yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa Matkahuollon palveluverkosto kattaa 2 000 palvelupistettä ympäri Suomen.