Lähetä joululahjat viimeistään 19.12. – Matkahuollosta lähettämiseen monta edullista vaihtoehtoa

Matkahuolto on nopein tapa toimittaa joulun paketit. Paketti kuin paketti ehtii perille jouluksi, kun sen laittaa matkaan viimeistään 19.12. Paketteja voi lähettää Matkahuoltojen lisäksi mm. Siwoista ja Valintataloista, lähes 1 100 henkilökohtaisesti palvelevasta Pakettipisteestä.

Matkahuolto tarjoaa joululahjojen lähettämiseen monta edullista ja nopeaa vaihtoehtoa. Lähi-pakettina voi lähettää enintään 10 kilon painoiset joululahjat. Lähi-paketin voi lähettää ja noutaa Matkahuoltojen lisäksi myös Siwoista ja Valintataloista, jotka palvelevat joustavasti myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Bussi- ja Pikapaketin voi laittaa matkaan kaikista Matkahuolloista sekä Matkahuolto-asiamiehiltä. Bussipakettina perille kulkevat jopa 55 kilon painoiset lähetykset. Pikapaketti puolestaan toimitetaan perille nopeimmalla mahdollisella yhteydellä parhaimmillaan muutamassa tunnissa, joten siinä kannattaa lähettää esimerkiksi jouluherkut ja muut erityisen kiireelliset lähetykset. Pikapaketti aikataulutetaan aina ja sen voi hakea myös suoraan bussista, jos lähetyshetkellä on näin sovittu.

Lähetysvaihtoehtojen ehdot vaihtelevat palvelukohtaisesti. Tarkat hinnat, kokorajoitukset, Pikapakettien aikataulut ja muut lisätiedot voi tarkistaa Matkahuollosta, osoitteesta matkahuolto.fi tai Matkahuollon Pakettipalvelujen valtakunnallisesta palvelunumerosta 0800 132 582, ma-pe klo 8-18, numero on ilmainen.

Matkahuollon aukioloajoissa poikkeuksia pyhinä

Matkahuollon palveluajoissa on poikkeuksia joulun ja vuodenvaihteen pyhinä. Paikkakuntakohtaiset palveluajat löytyvät Matkahuollon internetsivuilta toimipaikkahaun avulla.

Tutustu Matkahuollon palveluihin myös Facebookissa http://www.facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä http://twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila -blogissa osoitteessa http://kahvila.matkahuolto.fi.

Lisätiedot

Erkki Vehman, liiketoimintapäällikkö, Oy Matkahuolto Ab, puh. 0400 780 935, erkki.vehman@matkahuolto.fi.

Oy Matkahuolto Ab on suomalainen bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut ylläpitää ja kehittää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja, muun muassa valtakunnallisia aikataulu- ja matkakorttijärjestelmiä. Pakettipalvelut ylläpitää ja kehittää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusjärjestelmää, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen sekä yhteistyökumppanuuksien ansiosta ympäri maailmaa. Matkahuollolla on 50 omaa toimipaikkaa. Yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa Matkahuollon palveluverkosto kattaa 2 000 palvelupistettä ympäri Suomen. Matkahuolto viettää tänä vuonna 80-vuotisjuhlavuotta.