Life avaa uudistetun myymäläkonseptin mukaisen hyvinvointiliikkeen Vantaan Tikkurilaan

Life on avannut uuden myymälän Tikkurilaan kauppakeskus Dixiin. Kyseessä on toinen myymälä Suomessa, jossa on täysin uudistettu ilme ja tunnelma. Life on pohjoismaiden suurin hyvinvointiin keskittyvä erikoisliike, joka tarjoaa asiakkaille kattavan valikoiman tuotteita ravintolisistä luonnonkosmetiikkaan.

Kauppakeskus Dixin myymälä on sisustettu uuden myymäläilmeen mukaisesti luonnonmateriaaleilla ja viherkasveilla.  Inspiroiva tunnelma, avulias henkilökunta ja huolellisesti suunniteltu tuotevalikoima toivottavat asiakkaat tervetulleeksi Tikkurilaan.

”Kauppakeskus Dixin uusi myymälä on toinen Suomessa uudella konseptillamme ja odotamme innolla sen saamaa vastaanottoa. Liikkeemme sijaitsee huippupaikalla junaliikenteen solmukohdassa ja toivomme, että siellä on helppo pistäytyä ­tekemässä hyviä löytöjä”, kertoo Life Suomen Country Manager Janne Rögård.

Life-hyvinvointiketju laajenee uusilla myymälöillä lähiaikoina myös muualla Suomessa. Myymälöissä tullaan panostamaan viihtyvyyteen ja helppoon asiointiin. Tavoitteena on tarjota inspiroiva keidas, josta asiakas tietää saavansa asiantuntevia vinkkejä ja neuvoja terveyteen sekä hyvinvointiin liittyen.

Lisätietoja antaa:

caroline.wilenius@life.fi

+ 358 50 518 8455

Life on pohjoismaiden johtava hyvinvointiketju. Osaava henkilökuntamme palvelee asiakkaitamme noin 75 liikkeessä Suomessa. Lifesta löydät laajan valikoiman korkealaatuisia tuotteita hyvinvointisi tueksi. Haluamme auttaa jokaista asiakastamme löytämään tasapainon ruokavalion, liikunnan ja levon välillä. Life-asiantuntijamme palvelevat asiakkaita päivittäin kaikissa myymälöissä ja verkkokaupan asiakaspalvelun kautta.

Kuva, joka sisältää kohteen vektorigrafiikkaKuvaus luotu automaattisesti