LivBox - iloinen kosmetiikkayllätys itselle tai läheiselle

Intohimoinen kosmetiikkakeräilijä, kokeilunhaluinen edelläkävijä, kiireinen liikenainen tai ideat käyttänyt lahjanostaja - LivBox sopii heistä jokaiselle ja monelle muulle. LivBox on kuukausittain ilmestyvä kauneuspakkaus, joka yhdistää yli ikärajojen kauneudesta kiinnostuneet ja laatukosmetiikan uudella tavalla. LivBoxin avulla voi hemmotella itseä tai lähimmäistä joka kuukausi. Postitse lähetettävä yllätyspaketti antaa jokaiselle mahdollisuuden saada ripauksen luksusta piristämään arkea, asuipa missä päin Suomea tahansa. Tilaus maksaa 15,90 euroa kuukaudessa.

LivBoxin tilaaja pääsee nauttimaan uudesta kosmetiikkayllätyksestä ja löytämään tuotteiden joukosta omat suosikkinsa joka kuukausi. Jokainen yllätys sisältää neljästä kuuteen tuotetta, jotka vaihtelevat eri teemojen mukaisesti. Aikaisemmin ilmestyneistä paketeista on löytynyt mm. Clarinsin, Essien, Dermalogican ja Lancômen tuotteita. LivBoxin avulla voi myös ilahduttaa ystävää tai sukulaista: pieni yllätys tuo pitkäksi aikaa hyvän mielen lahjan saajalle.

LivBoxin yllätyksellisyyttä lisätään pitämällä tarkka toimituspäivä salassa, mutta uusi paketti ilmestyy aina kuun alkupuolella. LivBoxiin voi luoda oman kauneusprofiilin mm. iän, ihotyypin ja mieltymysten mukaan. Profiilin avulla valitaan tilaajalle sopivat sisällöt aina kun mahdollista. Tilauksen voi tehdä jatkuvana sopimuksena (15,90 euroa kuukaudessa) tai vaihtoehtoisesti kolmen kuukauden määräaikaisena sopimuksena (yhteensä 47,70 euroa).

LivBox-tilauksen voi tehdä osoitteessa www.livbox.fi. Löydät LivBoxin myös Facebookista facebook.com/livbox.fi.

Lehdistömateriaali ja testituotteet:

Noora Vappula, Miltton

Puhelin: +358 50 527 5292

S-posti: noora.vappula@miltton.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.