Mahtavin rakkauskoe tulee takaisin: Are You the One? Uusi tuotantokausi alkaa!

Jos täydellinen kumppani osuisi kohdallesi, huomaisitko hänet? MTV:n Are You the One? on matchannut 10 sinkkumiestä ja 10 sinkkunaista etukäteen laajojen persoonallisuustestien, haastattelujen ja selvitysten avulla – mutta he eivät itse tiedä, kuka on kenenkin oma ihannekumppani. Haussa on nyt ihannekumppani paratiisisaarella erityksissä muusta maailmasta. Panoksena on rakkauden lisäksi miljoona dollaria!

MTV:n Are You the One -realitysarja on rakkauskoe, jossa täydellisen kumppanin etsimisessä on käytetty apuna tiedettä. MTV on yhdistänyt etukäteen 10 täydellistä paria laajojen persoonallisuustestien, haastattelujen ja selvitysten avulla – mutta he eivät itse tiedä, kuka on kenenkin oma ihannekumppani. Are You the One? -sarja seuraa sinkkuja, jotka etsivät suurta rakkautta. 20 sinkkua asuu yhdessä, tutustuu toisiinsa ja kohtaa aikaa myöden erilaisia haasteita. Jos he onnistuvat löytämään täydellisen kumppanin, he voittavat miljoona dollaria. Realitysarjan viehätystä lisää paratiisimainen ympäristö Havaijilla.

-       Yhä useampi katsojistamme käyttää deittisovelluksia ja deittisivustoja. Are You the One? on trendien aallonharjalla. Tämä on mahtavin deittikoe – me tiedämme, ketkä ovat sinkkujen ihannekumppaneita, mutta jää nähtäväksi, pystyvätkö he itse pääsemään siitä selville. Osallistujien tulee kuunnella sydämensä ääntä, jotta heitä onnistaisi rakkaudessa ja rahallisestikin, kertoo David Lincoln Blom, MTV-markkinajohtaja, Viacom.

Are You the One? -sarjan kolmanteen tuotantokauteen osallistuu 20 sinkkua, joille on yhteistä yksi asia: he myöntävät itse epäonnistuvansa kaikissa suhteissaan. He matkustavat paratiisisaarelle toiveenaan päästä eroon huonoista tavoista parisuhteissa ja löytää täydellinen kumppani. Kauden uutuushaaste tulee esiin viikoittaisissa pariseremonioissa. Jos sinkut eivät onnistu matchaamaan yhtäkään paria (sarjassa nimellä ”blackout”) koko ryhmä saa rangaistuksen ja menettää 250 000 dollaria. Tämä tarkoittaa, että jos ryhmä epäonnistuu neljä kertaa, miljoonan dollarin voitto on menetetty.

Are You the One? 3. tuotantokausi MTV:llä sunnuntaisin klo 20.30. Ensi-ilta MTV:llä 4.10.

Haluatko lisätietoja, korkearesoluutioisia kuvia tai videomateriaaleja?

Ota yhteyttä:
Karolina Moberg, Nordic PR Manager
00 46 73 83 63 424
karolina.moberg@vimn.com

MTV LYHYESTI:
MTV on maailman ykköstuotemerkki nuorille. MTV saavuttaa 785 miljoonaa kotitaloutta ja on milleniumsukupolven, musiikkifanien ja artistien kotipaikka sekä innovatiivisten nuortenohjelmien edelläkävijä.  MTV heijastaa ja luo popkulttuuria palkitulla sisällöllään, joka rakentuu koskettavalle tarinankerronnalle, musiikin ja aktivismin esittelylle TV:ssä, nettisivuille, mobiilisovelluksille ja sosiaaliselle medialle. MTV:n omistaa USA:n ulkopuolella Viacom Inc. -yritykseen kuuluva Viacom International Media Networks. Viacom Inc. (NASQAQ, VIAB, VIA) on yksi maailman kärkitoimijoita ohjelma- ja sisällöntuotannon kaikissa lajeissa.