Matkahuollon vuosiliput päivitetään – seuraava lataus vain Matkahuollossa

Matkahuollon valtakunnalliset 22. ja 44. matkan vuosiliput sekä Prepaid22-opiskelijavuosiliput päivitetään 1. heinäkuuta 2015.

Muutoksesta johtuen seuraava 1. heinäkuuta tai sen jälkeen tehtävä vuosilipun lataus pitää tehdä Matkahuollon toimipaikassa. Kun lipputuote on Matkahuollossa päivitetty matkakortille, voi matkakortin taas lisäladata normaalisti myös busseissa ja R-kioskeilla.

Vuosilipun käyttämättömät matkat kannattaa mieluiten käyttää loppuun ennen lipputuotteen päivitystä, sillä niitä ei voida säilyttää matkakortilla, kun lipputuote päivitetään. Jos käyttämättömiä matkoja ei ole ennättänyt käyttää loppuun ennen päivitystä, ne hyvitetään.

Tutustu Matkahuollon palveluihin verkkosivuilla http://www.matkahuolto.fi, Facebookissa http://www.facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä http://twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila-blogissa osoitteessa http://kahvila.matkahuolto.fi.

Jukka Ylitalo, liiketoimintapäällikkö, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 764 4386, sähköposti jukka.ylitalo@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalainen bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut ylläpitää ja kehittää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja, muun muassa valtakunnallisia aikataulu- ja matkakorttijärjestelmiä. Pakettipalvelut ylläpitää ja kehittää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusjärjestelmää, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen sekä yhteistyökumppanuuksien ansiosta ympäri maailmaa. Yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa Matkahuollon palveluverkosto kattaa 2 000 palvelupistettä ympäri Suomen. www.matkahuolto.fi