MATKUSTA JOPA 50 % EDULLISEMMIN: CITYCITY-LIPPU NYT UUSILLA YHTEYSVÄLEILLÄ

Matkahuollon CityCity-lippu on erityisen edullinen vaihtoehto bussimatkustukseen. Lippu kelpaa nyt viidellä uudella yhteysvälillä, esimerkiksi Hämeenlinnasta ja Tampereelta Helsinki-Vantaan lentoasemalle.

Matkahuollon CityCity-lippu tarjoaa erinomaisen edullisen vaihtoehdon usein samaa väliä bussilla reissaaville matkustajille. Nyt lippu on otettu käyttöön viidellä uudella yhteysvälillä, joten jatkossa matka taittuu huokeasti Tampereelta ja Hämeenlinnasta Helsinki-Vantaan lentoasemalle, Lahdesta Tampereelle ja Hämeenlinnaan sekä Hämeenlinnasta Turkuun. Kaikkiaan lippu on käytössä 28 eri yhteysvälillä.

Matkusta jopa 50 % edullisemmin

CityCity-lipun käyttäjä säästää parhaimmillaan 50 % normaalihintoihin verrattuna. Esimerkiksi Tampereelta Parkanoon yksi matka maksaa CityCity-lipulla vain 6,67 €, Tampereelta Hämeenlinnaan 8 € ja Tampereelta Lahteen tai Helsinki-Vantaan lentoasemalle vain 15 €.

Yksittäisen matkan hinta riippuu kulkemastasi yhteysvälistä. CityCity-lipun hinta on kaikille yhteysväleille 240 € ja lippu sisältää yhteysvälistä riippuen 8-36 matkaa. Lippu ladataan Matkahuollon Matkakortille. Matkakortti maksaa ensimmäisellä kerralla 6,50 €, mutta jatkossa samalle kortille voi ladata lisää matkoja kolmen vuoden ajan.

Eniten matkustusvaihtoehtoja

CityCity-lipulla matkustavilla on käytössään valtakunnan runsain vuorotarjonta. CityCity-lipun piirissä on päivittäin jopa 500 pikavuoroa. Esimerkiksi Turku–Helsinki -yhteysvälillä liikennöi viikon vilkkaimpana päivänä peräti 78 vuoroa ja Helsinki–Tampere-yhteysvälillä voi puolestaan matkustaa parhaimmillaan 64 eri vuorolla päivässä. Molemmilla yhteysväleillä liikennöidään ruuhka-aikoina puolen tunnin välein.

Lisätietoja CityCity-lipusta ja muista lipputuotteista saa Matkahuollon internetsivuilta ja asiakaspalvelukeskuksesta, joka palvelee numerossa 0200 4000 (1,99 €/min + pvm). Matkahuollon palveluihin voi tutusta myös Facebookissa http://www.facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä http://twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila -blogissa osoitteessa http://kahvila.matkahuolto.fi.

Jukka Ylitalo, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 764 4386 tai sähköposti jukka.ylitalo@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalaisten bussiyritysten omistama bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut kehittää ja ylläpitää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja ja -tuotteita, muun muassa valtakunnallista matkalippujärjestelmää. Pakettipalvelut ylläpitää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusta, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen, Ahvenanmaalle sekä DHL Expressin kautta ympäri maailmaa. Verkkokaupan ja etämyynnin pakettipalveluja saa Suomen Lähikauppa Oy:n toimipaikoista, joita ovat Siwat, Euromarketit ja Valintatalot. Matkalippujen lunastus- ja matkakorttien latauspalveluja tarjoavat R-kioskit. Matkahuollon noin 2 500 palvelupisteestä 50 on yhtiön omia toimipaikkoja.