MAX&Co:n kehyksissä  pastellivärit kohtaavat graafiset linjat

Kevään naisellinen uutuusmallisto leikittelee väreillä ja muotoilulla

Muotimaailman huippubrändi Max Mara Fashion Groupiin kuuluva MAX&Co. tunnetaan puhtaan naisellisista ja ajattomista luomuksistaan, ja nyt merkki tuo Suomeen brändille ominaista linjaa noudattavan kehysmalliston. Specsavers Optikko -liikkeisiin 9.3.2015 saapuva MAX&Co.-mallisto on tyyliltään tyttömäisen hienostunut. Mallistoon kuuluu sekä metalli että muovikehyksiä, jotka mukailevat tämän kevään ja kesän kauneimpia trendejä.

Italialaisen MAX&Co.-muotimerkin suunnittelema dynaaminen uutuuskehysmallisto hehkuu kevään raikasta muotia. Jokainen kehys kuvastaa kevään tunnelmaa pehmeillä linjoilla, kauniilla väreillä sekä kiehtovalla muotoilulla. Mallistoon kuuluu myös 1960-luvun hippitrendien paluuta povaavia pyöreitä, mutta kuitenkin naisellisia aurinkolaseja. Mallistosta löytyvät yksilöllistä tyyliä huokuvat kehykset niin trendeillä leikitteleville nuorille naisille kuin varttuneempaan ja hienostuneempaan makuunkin.

Keväällä ja kesällä 2015 panostetaan hempeisiin väreihin ja minimalistisiin muotoihin, jota heijastaa myös keväällä Specsavers Optikko -liikkeisiin saapuva uusi kehysmallisto. MAX&Co. on kansainvälisesti arvostettu muotibrändi, jolle ominainen tyyli huokuu pian myös heidän uudesta kehysmallistostaan. Odotan innolla uutuusmalliston näkemistä katukuvassa ympäri Suomen, kertoo Specsaversin tuotejohtaja Tanja Korteniemi.

Keväällä inspiroidutaan kauniista väreistä

Talvella suosion saavuttaneet pastellivärit jatkavat nousuaan myös keväällä, joka on huomioitu ihanissa karkinvärisissä kehyksissä. Toisaalta mallistosta löytyy myös ajattomia metallinsävyjä kantavia kehyksiä. Auringon tullessa taas keväällä esiin voi päälleen valita esimerkiksi söpöt pastellinpinkit aurinkolasikehykset, tai hieman retrommat pyöreät ja ohutsankaiset kehykset.

Materiaalit ja muotoilu täyttä laatua

Specsaversin 18-osaiseen MAX&Co.-kehysmallistoon kuuluvat kahdet metallikehykset, kaksitoista laadukasta asetaattikehystä sekä neljät muodikkaat aurinkolasit. Materiaalit paitsi näyttävät hyvältä – ne ovat suunniteltu kestämään käyttöä.

MAX&Co. on osa MaxMara Fashion Groupia, yhtä maailman arvostetuinta muotitaloa, joka on rikastanut kansainvälistä muotimaailmaa jo vuodesta 1951. Vaatemallistosta tuttu raikkaus ja klassisuus näkyvät myös brändin uutuuskehyksissä.

MAX&Co.-kehykset ovat saatavilla Specsavers Optikko -liikkeistä kautta maan 9.3.2015 alkaen.  MAX&Co-uutuuksien hinta on 179 euroa, ja mallistosta voi valita kahdet kehykset vakioyksiteholinsseillä yksien kehysten hinnalla. Kaikki kehykset ovat lainattavissa kuvauksiin Miltton Showroomilta. Tutustu kehysmallistoihin tarkemmin osoitteessa www.specsavers.fi

Viestintäpäällikkö Irene Hernberg, Specsavers Finland, 040 662 5866, irene.hernberg@specsavers.com
Tuotejohtaja Tanja Korteniemi, Specsavers Finland, 040 670 6240, tanja.korteniemi@specsavers.com

Lisää kuvia kehyksistä: https://www.dropbox.com/sh/biyr0378x7mu1pr/AADfIcznFp0k_QJLFfj082MZa