MeeDoc laajentaa palveluvalikoimaansa tammikuuksi – digilääkäri tarjoaa nyt myös ravitsemusneuvontaa

Joulu on tunnetusti herkuttelun aikaa, ja uusi vuosi tuo usein tullessaan ravitsemukseen liittyviä lupauksia. Digilääkäripalveluistaan tunnettu MeeDoc tarjoaa nyt asiakkailleen koko tammikuun ajan myös ravitsemuskonsultointia.

MeeDoc on suomalainen startup, joka on toistaiseksi tarjonnut yleislääkärin, psykologin ja fysioterapeutin palveluita hyödyntäen etäyhteyttä. Palvelu toimii viesti-, kuva- ja videoyhteyden avulla ympäri vuorokauden. Nyt yritys tuo tammikuun kasvavaan hyvinvointikysyntään myös ravitsemusterapeutin vastaanoton.

Etävastaanotto on helppo ja äärimmäisen edullinen väylä hakeutua ravitsemusterapeutille. Palvelu sopii niin täyttä elämänmuutosta kuin yksittäisiä muutoksia ruokailutapoihinsa suunnitteleville. Tietoa on mahdollista saada myös erikoisruokavalioista ja allergioista.

Palvelu koostuu kahdesta eri palveluvaihtoehdosta. Asiakkaat voivat tiedustella  yksittäisiä ravitsemukseen liittyviä kysymyksiä täysin veloituksetta. Mikäli kaipaa ruokailutottumuksiinsa liittyvää laajempaa analyysia, voi palveluun lähettää kuvat viikon aterioistaan 25 euron hintaan. Ravitsemusterapeutti antaa ruokapäiväkirjaan perustuvat kattavat jatkosuositukset ja kommentit.

Minna Niemelä, MeeDoc

minna.niemela@meedoc.com

Puh: +491727416620

Mediatiedustelut:

Pauliina Solanne, Miltton

pauliina.solanne@miltton.fi

Puh: 040 7423150

.

MeeDoc on suomalainen telelääketieteen alan startup-yritys, jonka viestintäratkaisu pystyy vähentämään perusterveydenhuollon kustannuksia jopa 50 %. Yritys perustettiin lääkäreiden, palvelusuunnittelijoiden ja ohjelmistokehittäjien toimesta vuonna 2012. MeeDocin toimipisteet ovat Helsingissä, Berliinissä ja New Yorkissa. MeeDoc tarjoaa potilaille terveydenhuollon konsultaatiota ja reseptejä CE-sertifioidun ja FDA-yhteensopivien säännösten mukaisen verkkoalustansa kautta. Palvelu on saatavilla iOS- ja Android-alustoilla sekä selaimella.