Menikö hellekesä kuumissa tunnelmissa – onko aika testata?

- RFSU:n luotettavat raskaustestit saatavilla päivittäistavarakaupasta

Kuumien kesäöiden jälkeen raskaustestille voi olla tarvetta. RFSU:n luotettavat raskaustestit löytyvät kätevästi päivittäistavarakaupan valikoimasta, apteekeista sekä nettikaupoista. Nyt RFSU tuo perinteisten raskaustestien rinnalle digitaalisen raskaustestin, joka sekin tulee kauppojen valikoimaan. Testin avulla voi selvittää luotettavasti ja edullisesti raskauden mahdollisuuden.

Raskaustestin tekeminen on aina herkkä tilanne, joka on täynnä tunteita. Toiselle toive omasta lapsesta voi olla valtavan suuri, kun taas toiselle huolen ja paniikin tunne epätoivotussa raskaudessa voi olla yhtä suuri. Onni, ilo, pettymys, yllättyneisyys, hätä, toiveikkuus ja suru; testitulokseen voi liittyä kaikenlaisia vahvoja tunteita.

Suomessa raskaustestejä ostavat suurimmassa määrin erityisesti raskautta suunnittelevat. Moni mieltää testin ostopaikaksi ainoastaan apteekin, mutta RFSU:lla on korkealaatuinen ja luotettava kotitestisarja, joka on saatavilla myös päivittäistavarakaupassa. RFSU haluaakin tuoda kuluttajien tietoisuuteen sen, että raskaustestin ostamisen voi suorittaa vaivatta kauppareissun yhteydessä. Nyt perinteisen raskaustestin rinnalla tullaan näkemään helppokäyttöinen, nopea ja edullinen digitaalinen raskaustesti.

RFSU:n Digitaalinen raskaustesti

Kun RFSU lanseeraa Digitaalisen raskaustestin, voi laadukkaan testin sujauttaa koriin kauppareissun yhteydessä. Edullisen digitaalisen raskaustestin avulla on helppoa selvittää onko raskaana. Digitaalinen raskaustesti on luotettava ja nopea: sillä saa 3-5 minuutissa 99% varman tuloksen. Testin tuloksen voi lukea näyttöön ilmestyvästä neutraalista YES+ tai NO- -symbolista. Testiä voidaan käyttää kuukautisten odotetusta alkamispäivästä lähtien. Varminta on tehdä mittaus aamuvirtsasta, jolloin virtsassa on korkein hCG-hormonipitoisuus.

RFSU:n raskaus- ja ovulaatiotestit

RFSU vastaa kotitesteillään kuluttajien tarpeisiin. Kotitestivalikoimasta löytyy ennestään perinteiset testiliuskat, testipuikko ja ovulaatiotesti. Uudistetut pakkausdesignit ilmestyvät hyllyihin syksyn aikana. RFSU:n raskaustestejä on helposti saatavilla hyvinvarustetuista päivittäistavarakaupoista, apteekeista ja nettikaupoista. Testin voi ostaa odottamaan jo valmiiksi testauspäivää silmällä pitäen, sillä RFSU Raskaustestin säilyttäminen on helppoa. Raskaustesti tulee säilyttää ehjässä pakkauksessa jääkaapissa tai huoneenlämmössä esimerkiksi kaapissa, kunhan testi on suojassa kuumuudelta, kosteudelta ja suoralta auringonvalolta. Testiä ei saa säilyttää alle +2 asteen tai yli +30 asteen lämpötiloissa ja se tulee pitää pois lasten ulottuvilta.

Kuvamateriaali:

HUOM! Mediapankki toimii ilman tunnuksia

Katja Nyman

Miltton Oy

katja.nyman@miltton.fi

+358505747378

RFSU:n kannustin on vuoden 1933 perustamisesta lähtien ollut ihmisten elämän muuttaminen ja parantaminen. Haluamme seksuaalivalistuksen, koulutuksen ja mielipiteenmuodostuksen keinoin rikkoa ennakkoluuloja, ehkäistä tiedonpuutetta ja parantaa seksuaaliterveyttä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Kun ostat tuotteitamme, liityt jäseneksi, teet yhteistyötä tai tuet RFSU:n työtä, edistät osaltasi ihmisten elämän muuttumista jatkossakin.

RFSU AB:n liikeidea on antaa laadukkaiden tuotteiden avulla miehille ja naisille turvallinen ja nautinnollisempi seksielämä ja parantaa näin myös heidän elämänlaatuaan. Toiminnasta syntyvillä tuotoilla luodaan omistajalle, RFSU-järjestölle, resursseja harjoittaa seksuaaliasioita ja yhteiselämää koskevaa tiedotusta ja valistusta.