Miltton Group laajensi toimintaansa Aasiaan

Miltton Group on perustanut tytäryhtiön Singaporeen osana kansainvälistymisstrategiaansa. Miltton Groupin toiminnan fokus on nykyaikaisessa kanavariippumattomassa viestinnässä sekä Suomessa että kansainvälisesti. Miltton Groupin tavoitteena on nousta ensimmäiseksi Suomesta käsin johdetuksi kansainväliseksi markkinointiviestintäketjuksi.

"Suomalaisten brändien ja teollisuuden menestyminen vaatii uutta otetta kansainväliseen markkinointiviestintään. Keskityimme viime vuonna rakentamaan valmiuksia laajentaa toimintaamme kansainvälisesti niille markkinoille, joille asiakkaamme keskittävät toimintaansa. Nyt haluamme tarjota kansainvälistyvälle suomalaiselle elinkeinoelämälle uuden tavan toteuttaa markkinointiviestintää Aasiassa", sanoo Milttonin toimitusjohtaja Mathias Järnström.

Miltton Group on Suomessa alansa suurin itsenäinen ja kotimaisessa omistuksessa oleva viestintätoimisto. Miltton Groupin tavoitteena on rakentaa ensimmäinen kansainvälisesti toimiva suomalaisvetoinen markkinointiviestintäketju sekä vahvistaa entisestään Milttonin asemaa alansa edelläkävijänä.

”Olemme kolmentoista vuoden ajan rakentaneet Milttonista alan haastajaa. Pääomasijoittaja Norvestian mukaantulon jälkeen olemme systemaattisesti kasvattaneet palvelutarjontaamme ja tehtävänämme on jatkuvasti hakea uusia kehityssuuntia sekä tarjota inspiraatiota asiakkaillemme. Jos haluamme olla asiakkaillemme kiinnostava ja kokonaisvaltainen kumppani myös tulevaisuudessa, on toimintaamme laajennettava. Aasian markkina tarjoaa meille mahdollisuuksia, jotka Suomessa tai Skandinaviassa eivät tulisi kysymykseen”, Järnström jatkaa.

Miltton Singaporen kokoonpanossa yhdistyvät vahva paikallisen markkinan tuntemus sekä Milttonin energia ja luovuus. Singaporen toimisto on Milttonin ensimmäinen Suomen ulkopuolella sijaitseva toimipiste.

"Kiristyvän kilpailun vuoksi kustannustehokkaiden ja innovatiivisten markkinointiviestintäratkaisujen merkitys on kovassa kasvussa. Haluamme toimia täällä samankaltaisena markkinan haastajana kuin aloittaessamme toiminnan Suomessa vuonna 2001. Milttonin kasvu tähän saakka on saavutettu nöyrällä asiakkaiden kuuntelulla ja ennakkoluulottomalla asenteella. Tätä samaa strategiaa toteuttaen rakennamme toimintaamme myös Aasiassa”, sanoo Miltton Singaporen varatoimitusjohtaja Maria Vaismaa.

Miltton Group työllistää tällä hetkellä noin 75 henkilöä. Myyntikatteen arvioidaan kasvavan kuluvan tilikauden aikana liki 30 % noin 7,5 miljoonaan euroon.

Toimitusjohtaja Mathias Järnström, 0400 738 002, mathias.jarnstrom@miltton.fi

Miltton Group on vuonna 2001 perustettu viestintätoimisto. Yrityksen myyntikate vuonna 2012 oli noin 5,9 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta liki 30 %. Ryhmän palveluksessa on noin 75 henkilöä. Miltton Groupin omistaa Helsingin pörssissä listattu sijoitusyhtiö Norvestia Oyj, toimitusjohtaja Mathias Järnström sekä kolme työntekijäosakasta. Miltton Groupiin kuuluvat Miltton, Miltton Networks sekä Miltton Singapore.
www.miltton.fi
www.miltton.sg