Miltton ja Nordic Business Forum yhteistyöhön

Miltton on vuoden 2015 Nordic Business Forumin sisällöntuotannon kumppani ja vahvistaa läsnäolollaan tapahtuman reaaliaikaisia viestintätoimenpiteitä.

Nordic Business Forum on kuudessa vuodessa noussut yhdeksi Pohjoismaiden suurimmista liike-elämän tapahtumista tuomalla maailmanluokan puhujia Suomeen innostamaan ja herättämään keskustelua ajankohtaisista aiheista. Tämän vuoden tapahtuman puhujiksi on kiinnitetty muun muassa Huffington Post -sivuston perustaja Arianna Huffington, shakkilegenda Garry Kasparov sekä talousvaikuttaja Björn Wahlroos.

Olemme iloisia, että saamme Milttonin osaavan tiimin tueksemme sisällöntuotantoon vuoden 2015 Nordic Business Forumiin. Milttonin tiimi takaa sen, että aiemmin alihyödynnetyt nopean sisällöntuotannon mahdollisuudet tulevat nyt käyttöön parhaalla mahdollisella tavalla. Näin saamme tuotettua sekä seminaarissa paikan päällä että sitä etäältä seuraavalle yleisölle enemmän arvoa,” kommentoi Nordic Business Forumin toimitusjohtaja Hans-Peter Siefen, joka on myös toinen tapahtuman perustajista.

Yhteistyöllä pyritään tehostamaan tapahtuman viestinnällistä vaikutuspiiriä vahvistamalla puheiden keskeisten teemojen leviämistä sekä tapahtuman sisällön tavoittavuutta. Miltton palvelee vieraita sekä kaikkia tapahtumaa seuraavia koko kaksipäiväisen seminaarin ajan kiteyttämällä tapahtumassa nousevat keskeiset puheenaiheet, teemat ja innovaatiot. Kiteytykset tarjotaan välittömästi digitaalisten kanavien kautta reaaliaikaisen analyysin kera.

On hienoa tehdä yhteistyötä yhden Suomen kunnianhimoisimman liike-elämän tapahtuman kanssa, jonka kansainvälinen merkitys kasvaa jatkuvasti. Tahdomme palvella paikallaolijoita parhaalla mahdollisella tavalla tarjoamalla ajatuksia herättäviä analyysejä sekä kokoamalla olennaisimmat aiheet yhteen. Näin tapahtumassa syntynyt inspiraatio pysyy yllä myös arkeen palatessa”, kommentoi Milttonin strategiajohtaja Erik Bäckman yhteistyötä.

Vuoden 2015 Nordic Business Forum järjestetään 1.-2.10 Helsingin Messukeskuksessa. Lisätietoa seminaarista: http://www.nbforum.com/

Erik Bäckman, strategiajohtaja

Miltton

erik.bäckman@miltton.fi

Miltton Group on Suomen suurin viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Singapore, Miltton Networks, Miltton Creative ja Miltton Labs. Ryhmän palveluksessa on yli 120 henkilöä, ja sen myyntikate oli vuonna 2014 yli 10 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 28 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.