Miltton laajentaa toimintaansa Brysseliin

Miltton Group jatkaa kansainvälistymisstrategiansa mukaista kehitystä laajentamalla toimintaansa Brysseliin. Miltton Group rakentaa ensimmäistä kansainvälisesti toimivaa suomalaisvetoista markkinointiviestintäketjua ja Brysselin toiminnot vahvistavat entisestään Milttonin asemaa alansa edelläkävijänä.

”Jos haluamme olla asiakkaillemme kiinnostava ja kokonaisvaltainen kumppani myös tulevaisuudessa, on toimintamme oltava entistä kansainvälisempää.  Laajensimme viime kesänä toimintaamme Kaakkois-Aasiaan ja nyt pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin myös Euroopassa ”, kommentoi Miltton Groupin toimitusjohtaja Mathias Järnström.

Miltton Networks on nimittänyt Brysseliin viestintäkonsultiksi Matti Rantasen vastuualueenaan EU:hun liittyvät toimeksiannot ja analyysit sekä vaikuttajaviestintä. Rantasella on vahva tausta politiikan taustavaikuttajana ja kansainvälisten verkostojen rakentajana. Hän on toiminut aiemmin muun muassa pääsihteerinä Pohjoismaiden Neuvoston konservatiiviryhmässä sekä vastannut Kokoomuksen kansainvälisistä suhteista. Yhteiskunnallisen vaikuttamisen lisäksi Rantanen on toiminut yritysmaailmassa myynnin ja markkinoinnin vastuutehtävissä. Lisäksi hänellä on kokemusta yritysten hallitustyöskentelystä.

EU on ottamassa seuraavaa suurta askeltaan Unionin kehityksessä ja tällä hetkellä määritetään suuntaa niin sisämarkkinoiden kuin verotuksen ja lainsäädännön kehitykselle. Miltton palvelee asiakkaitaan kaikilla viestinnän sektoreilla ja laajentamalla toimintaansa Brysseliin se pystyy vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin entistäkin laajemmin.

”Odotan innostuneena, että pääsen yhdessä Milttonin tiimin kanssa palvelemaan asiakkaitamme ja tukemaan siten suomalaisen elinkeinoelämän kehitystä kansainvälisesti. Miltton on alallaan edelläkävijä ja on erityisen hieno mahdollisuus lähteä Brysseliin käynnistämään uusia palvelukonsepteja asiakkaidemme hyväksi”, Matti Rantanen sanoo.

Matti Rantanen aloittaa uudessa tehtävässään 1.9.2014.

Jussi Kekkonen, toimitusjohtaja, Miltton Networks Oy, puh. 040 504 5199

Miltton Group on Suomen suurin viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Singapore, Miltton Networks ja Miltton Creative.  Ryhmän palveluksessa on yli 90 henkilöä, ja sen myyntikate oli vuonna 2013 noin 8 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta noin 30 %. Miltton Groupin omistaa Helsingin pörssissä listattu sijoitusyhtiö Norvestia Oyj, toimitusjohtaja Mathias Järnström sekä kolme työntekijäosakasta.