Miltton Networksin tiimi vahvistuu edelleen

Valtiovarainministerin erityisavustaja Matti Hirvola, 37, siirtyy Miltton Networksin palvelukseen johtavaksi asiantuntijaksi. Aiemmin Miltton-ryhmään kuuluvan Miltton Networksin asiantuntijoiksi ja osakkaiksi ovat siirtyneet pääministerin poliittinen erityisavustaja Jussi Kekkonen ja Suomen Olympiakomitean puheenjohtajaksi äskettäin valittu, Veikkauksen ex-toimitusjohtaja, Risto Nieminen. Myös Hirvolasta tulee Miltton Networksin osakas.

Matti Hirvola (FM) on työskennellyt viimeisten vajaan seitsemän vuoden ajan SDP:n puoluetoimistolla ja valtiovarainministerin erityisavustajana.

”Miltton Networks tarjosi minulle tilaisuuden paitsi hyödyntää yhteiskunnallista osaamistani uudessa ympäristössä, myös laajentaa omaa tietotaitoani politiikan ulkopuolelle. Lisäksi yhteiskunnallisen osaamisen yhdistäminen perinteiseen viestintä- ja markkinointityöhön on Suomessa täysin uutta. On hienoa päästä mukaan rakentamaan tällaista palvelukonseptia”, Hirvola toteaa.

”Miltton Networksin rakennusprojekti etenee suunnitellun mukaisesti ja Matin sekä Riston mukaantulon myötä meillä on koossa nyt erittäin vahva ydinryhmä”, sanoo Miltton Networksin toimitusjohtaja Jussi Kekkonen.

”Taloudellisesti vaikeina aikoina on erityisen tärkeää, että päättäjät ja yritykset puhuvat samaa kieltä. Toivon, että omalta osaltani voin Miltton Networksissa toimia ikään kuin tulkkina Pitkänsillan molemmin puolin”, Hirvola jatkaa.

Kuluneen vuoden aikana Miltton Group on panostanut voimakkaasti kasvuun ja palvelukokonaisuuden kehittämiseen. Miltton Networksin perustamisen lisäksi Miltton Group on laajentanut palvelujaan esimerkiksi sijoittajasuhteisissa, tutkimustoiminnassa, yritysyhteistyössä sekä yhteiskuntavastuuviestinnässä. Yritys jatkaa näin asemansa vahvistamista käynnissä olevassa viestinnän murroksessa, jossa asiakkaat siirtävät panostuksiaan maksetuista kanavista ansaittuihin viestinnän muotoihin. Tavoitteena on rakentaa kansainvälisesti kilpailukykyinen ja Pohjoismaiden laajin ansaitun median palvelukokonaisuus. Miltton Groupin myyntikatteen ennustetaan kasvavan päättyvän tilikauden aikana noin 25 %.

Matti Hirvola aloittaa Miltton Networksin palveluksessa tammikuussa 2013.

Jussi Kekkonen, 040 504 5199

Matti Hirvola, 0400 764 518

Miltton Group on vuonna 2001 perustettu viestintätoimisto. Yrityksen myyntikate vuonna 2011 oli noin 4,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta liki 20 %. Yhtiön palveluksessa on noin 75 henkilöä. Miltton Groupin omistaa Helsingin pörssissä listattu sijoitusyhtiö Norvestia Oyj, toimitusjohtaja Mathias Järnström sekä kolme työntekijäosakasta.

Miltton Groupiin kuuluva Miltton Networks on syyskuussa 2012 perustettu vaikuttajaviestintään erikoistunut asiantuntijaorganisaatio. Sen tavoitteena on kasvaa nopeasti alansa johtavaksi ja suurimmaksi toimijaksi sekä tuoda uusia vaikuttajaviestinnän toimintamalleja Suomen markkinoille. Miltton Networksin toimitusjohtajana toimii Jussi Kekkonen.

www.miltton.fi