Miltton saa kolme uutta osakasta

Milttonin omistuspohja laajenee, kun pitkäaikaiset milttonlaiset Leena Löytömäki, Camilla Lindeberg ja Fredrik Heinonen on kutsuttu yhtiön osakkaiksi.

Uusien osakkaiden lisäksi Milttonin omistajia ovat toimitusjohtaja ja yrityksen perustaja Mathias Järnström sekä Helsingin pörssissä noteerattu sijoitusyhtiö Norvestia. Löytömäki ja Lindeberg toimivat Milttonissa tiiminvetäjinä ja Heinonen strategiajohtajana.

Leena, Camilla ja Fredrik ovat vuosien varrella osoittaneet sitoutuneisuutensa Milttoniin sekä kykynsä rakentaa uutta ja haastaa vanhaa. Heidän panoksensa Milttonin tulevaisuuden menestyksessä tulee olemaan merkittävä, kommentoi Milttonin toimitusjohtaja Mathias Järnström.

Miltton on kymmenessä vuodessa noussut suomalaisten markkinointiviestintätoimistojen kärkikaartiin. Milttonin asiakasportfolioon kuuluu merkittävä määrä menestyneitä suomalaisia yrityksiä sekä joukko kansainvälisiä brändejä.

Miltton jatkaa vahvan kasvuhakuisen strategiansa toteuttamista tavoitteenaan kasvattaa läsnäoloaan niillä markkinoilla, joilta suomalainen teollisuus ja suomalaiset brändit hakevat kasvuaan. Tällä hetkellä yhtiö tarjoaa suomalaisille asiakkailleen itsenäisen toimistoverkostonsa kautta kansainvälisiä palveluita yli 20 maassa. Milttonin tulevaisuuden suunnitelmissa on myös palveluportfolion laajentaminen entisestään ja uusilla osakkailla tulee olemaan keskeinen rooli Milttonin kehityksen kannalta.

Mathias Järnström, 0400 738 002, mathias.jarnstrom@miltton.fi
Fredrik Heinonen, 040 55 00 281, fredrik.heinonen@miltton.fi

Miltton on vuonna 2001 perustettu viestintätoimisto. Yrityksen myyntikate vuonna 2011 oli noin 4,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta liki 20 %. Yhtiön palveluksessa on noin 60 henkilöä.