Miltton vahvistaa läsnäoloaan Brysselissä: EU-tason vaikuttajaviestinnässä valtava potentiaali pohjoismaalaisille yrityksille

Miltton jatkaa panostustaan pohjoismaisten asiakkaiden EU-edunvalvonnan tukemiseen. Miltton Brussels nimittää erityisavustajana ja EU-asiantuntijana toimineen Antton Rönnholmin vanhemmaksi asiantuntijaksi vuoden 2016 alusta.

”Brysselissä tehtävät päätökset ovat yrityksille ratkaisevan tärkeitä. Nykyisessä taloustilanteessa jokaisen suomalaisyrityksen kannattaa osallistua tähän työhön. Asiantuntijoidemme kasvava joukko auttaa yrityksiä hyödyntämään sitä potentiaalia, jonka tehokas vaikuttajaviestintä EU:ssa tarjoaa”, kertoo Miltton Brusselsin toimitusjohtaja Jan Store.

Antton Rönnholmilla on yli kymmenen vuoden kokemus päätöksenteosta mm. ministereiden erityisavustajana Suomessa ja eri edunvalvontatehtävissä Brysselissä. Milttonilla hän tulee vastaamaan EU-päätöksentekoon liittyvistä analyyseista ja edunvalvontasuunnitelmien laatimisesta. Rönnholmin erityisalaa ovat infrastruktuuriin, energiaan, viestintään sekä digitalisaatioon liittyvät kysymykset.

Uuden nimityksen myötä Milttonin EU-tiimi on vahvuudeltaan kuusi henkilöä: EU-vaikuttajaviestintää johtaa toimitusjohtaja, suurlähettiläs Jan Store. Hänen lisäkseen tiimiin kuuluvat myös Brysselissä istuvat Antton Rönnholm sekä Kokoomuksen entinen kansainvälisten asioiden sihteeri Matti Rantanen. Helsingissä tiimiin kuuluvat edellisten keskustalaisten pääministerien EU-asioista vastannut erityisavustaja Anna-Mari Vimpari, entinen Britannian Suomen suurlähetystön poliittisen osaston apulaispäällikkö Susanna Eskola sekä aiemmin Euroopan parlamentissa työskennellyt Marina Lampinen.

Jan Store
toimitusjohtaja, Miltton Brussels
jan.store@miltton.be

Miltton Group on Suomen suurin viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Singapore, Miltton Networks, Miltton Creative, Miltton Labs ja Miltton Bryssel. Ryhmän palveluksessa on yli 120 henkilöä, ja sen myyntikate oli vuonna 2014 yli 10 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 28 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.