Mozo ja Sonera lanseeraavat yhteisen asustemalliston mobiililaitteille

Suomalainen designtoimisto Mozo on suunnitellut Soneralle The Teaser Edition -malliston, joka sisältää matkapuhelimille, tableteille ja kannettaville tietokoneille suunniteltuja designasusteita. Mallistoon kuuluu yhteensä 12 värikästä, topatusta pehmomateriaalista valmistettua laukkua ja suojapussukkaa.

Idea malliston suunnitteluun sai alkunsa Soneralta. Asustemalliston avulla Sonera haluaa vahvistaa asemaansa toimijana, joka on paljon muutakin kuin pelkkä operaattori.

- Oheistuotemyyntimme on laajentumassa voimakkaasti, ja haemme jatkuvasti uusia ideoita ja mielenkiintoisia tuotteita valikoimaamme. Meille on hyvin tärkeää, että nyt esiteltävät tuotteet on suunniteltu Suomessa. Yhteistyö Mozon kanssa on meille mahdollisuus tarjota asiakkaillemme jotain kiinnostavaa ja ainutlaatuista, kertoo Sonera Kaupan tuotevalikoimasta vastaava Niko Mundolin.

The Teaser Edition -mallisto edustaa suomalaista designia, mutta suunnittelun lähtökohtana ovat toimineet myös kansainväliset muotitrendit. Asusteiden värit, materiaalit ja muotoilu ovat saaneet inspiraationsa catwalkeilta ja muotijulkaisuista.

- Kasvavilla mobiilimarkkinoilla on selkeästi ollut tilausta laadukkaalle, suomalaiselle asustebrändille. Olemme hakeneet The Teaser Edition -mallistoon vaikutteita suoraan muodin huipulta, sillä kaupoista on vaikea löytää tyylikkäitä ja laadukkaita, mutta kuitenkin kohtuuhintaisia asusteita. Mallisto on leikkisä, trendikäs ja käytännöllinen, kuvailee Mozo Accessoryn Ullica Hansson, Head of Design and Retail Strategy.

Asusteiden suositushinnat ovat noin 29,90–49,90 euroa. Tuotteet tulevat myyntiin valikoituihin Sonera Kauppoihin helmikuun puolivälissä. Tarkemmat tiedot myyntipisteistä: www.sonera.fi/kauppiaat.

U
llica Hansson, Mozo Accessories
Head of Design and Retail Strategy

+358 40 5048576, ullica.hansson@mozo.fi
www.mozo.fi

Mozo on vuonna 2002 perustettu designtoimisto, jolla on kymmenen vuoden kokemus elämyksellisten brändikohtaamisten, kuten myymälätilojen, jakelutieratkaisujen, pakkausten sekä visuaalisten identiteettien suunnittelusta. Mozo haluaa tarjota vahvaa osaamistaan myös kuluttajamarkkinoilla, jonka pohjalta on syntynyt Mozo Accessories. Mozon asiakkaita ovat muun muassa Nokia, Fazer, Hartwall ja HTC.