Muutoksia bussiliikenteen aikatauluissa vappuna ja helatorstaina

Perjantaina 1. toukokuuta vietettävä vapunpäivä sekä helatorstai 14. toukokuuta vaikuttavat bussien aikatauluihin. Tarkat aikataulutiedot ja matkaliput saa Matkahuollosta.

Vappu ja helatorstai vaikuttavat bussiliikenteen aikatauluihin, sillä molempina päivinä liikennöidään pyhäpäivän aikataulujen mukaan. Vappuna tai helatorstaina bussimatkaa suunnittelevien kannattaa tarkistaa päivä- ja vuorokohtaiset aikataulutiedot etukäteen Matkahuollosta.

Kaikki aikataulutiedot pyhäpäivien poikkeukset mukaan lukien löytyvät internetistä osoitteesta matkahuolto.fi. Aikatauluhakuun kannattaa syöttää tarkka lähtöpäivä, jotta hakupalvelu osaa huomioida mahdollisen matkustuspäivälle osuvan poikkeusliikenteen.

Aikataulu- ja hintatiedot saa myös puhelimitse Matkahuollon henkilökohtaisesti palvelevasta palvelunumerosta

0200 4000, joka on avoinna kaikkina viikonpäivinä ympäri vuorokauden. Puhelun hinta on 1,99 €/min + pvm.

Pikavuorojen aikatauluja voi katsoa lisäksi YLE:n teksti-tv:n sivulta 440.

Bussiliput kannattaa hankkia ennakkoon

Bussi- ja paikkaliput voi ostaa ennakkoon internetistä Matkahuollon verkkosivuilta sekä Matkahuollon toimipaikoista. Verkkosivujen uudistuksen ansiosta lippujen ostaminen on nyt entistä helpompaa myös mobiililaitteilla. Lippua ei tarvitse tulostaa, vaan kyytiin pääsee esittämällä henkilötodistuksen.

Tutustu Matkahuollon palveluihin myös Facebookissa http://www.facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä

http://twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila-blogissa osoitteessa http://kahvila.matkahuolto.fi

Liiketoimintapäällikkö Jukka Ylitalo, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 764 4386 ja sähköposti jukka.ylitalo@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalainen bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut ylläpitää ja kehittää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja, muun muassa valtakunnallisia aikataulu- ja matkakorttijärjestelmiä. Pakettipalvelut ylläpitää ja kehittää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusjärjestelmää, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen sekä yhteistyökumppanuuksien ansiosta ympäri maailmaa. Yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa Matkahuollon palveluverkosto kattaa 2 000 palvelupistettä ympäri Suomen. www.matkahuolto.fi