Muutoksia Matkahuollon palveluissa Porvoossa

Porvoon Matkahuollon palveluissa tapahtuu muutoksia maanantaina 1. elokuuta 2022. Pakettipalvelut siirtyvät Matkahuollon tiloista alueen palvelupisteisiin, lippujen ja matkakorttien myynti jää nykyiseen osoitteeseen toistaiseksi.

Matkahuollon pakettipalvelut siirtyvät Matkahuollon nykyisistä tiloista ja osoitteesta alueen palvelupisteisiin. Matkahuollon pakettipalveluita saa jatkossa Porvoossa 14 palvelupisteestä ja pakettiautomaatista, joista voi lähettää etukäteen Matkahuollon verkkosivuilta ja Paketit-sovelluksesta ostetut paketit, ja noutaa saapuvat paketit.

Esimerkiksi Porvoon keskustan alueella lähimmät pakettipisteet ovat R-kioski Porvoo Tori Rauhankadulla, K-Market Marski Mannerheiminkadulla ja K-Citymarket Porvoo Runeberginkadulla sekä Sale Lundissa Rauhankadulla sijaitseva pakettiautomaatti.

Erityisen isot paketit Matkahuolto noutaa ja kuljettaa suoraan kotiovelle tai yritykseen. Myös suurin osa yrityksistä, jotka lähettävät ja vastaanottavat isoja määriä paketteja, hyödyntää jo nyt Matkahuollon nouto- ja jakelupalvelua.

Lippujen ja matkakorttien myynti säilyy tutussa osoitteessa Rauhankatu 27b, 06100 Porvoo ainakin syyskuuhun asti. Matkahuolto palvelee maanantaista perjantaihin klo 9.00–16.45.

Lisätiedot

Leila Diov, Päällikkö, Palvelupisteverkosto, Matkahuolto, puh. 050 389 0558, sähköposti leila.diov@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalainen bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, joka tuottaa Matkustaja-, Paketti- ja Liikennöitsijäpalveluita. Palveluihin sisältyvät mm. joukkoliikenteen matkustuspalvelut kuten valtakunnalliset aikataulu- ja matkakorttijärjestelmät ja bussiliikenteeseen perustuva paketinkuljetusjärjestelmä, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen sekä yhteistyökumppanuuksien ansiosta ympäri maailmaa. Yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa Matkahuollon palveluverkosto kattaa 2 000 palvelupistettä ympäri Suomen.