NAANTALI 24H JÄRJESTETÄÄN UUSIN VOIMIN TOUKOKUUSSA 2024

Suomalaiset yhteiskunnalliset vaikuttajat yhteenkokoava keskustelufoorumi Naantali 24h järjestetään 28.–29.5.2023 Naantalissa. Kuudennetta kertaa järjestettävällä tapahtumalla on tuttujen Naantalin kaupungin ja Milttonin lisäksi uudet järjestäjät, jotka omalla yhteiskunnallisella vaikuttavuudellaan nostavat tapahtuman uudelle tasolle.

Vuoden 2024 Naantali 24h:n kutsuvat koolle Naantalin kaupungin ja Milttonin ohella pääyhteistyökumppani Accenture sekä Helsingin seudun kauppakamari, Metropolia ja Perheyritysten liitto PYL. Järjestävät tahot heijastelevat niin koko Suomea kuin Naantali 24h:ta itsessään, kun tavoitteena on koota tulevaisuuden kysymysten ääreen laaja joukko keskustelijoita yhteiskunnan eri osa-alueilta.

Kutsuvierastapahtumana järjestettävä Naantali 24h on vuosittain järjestettävä yhteiskunnan uudistamisen foorumi, jossa ei ole lavoja, luentoja, titteleitä tai yleisöä. Tilaisuuden kutsuvieraat ovat kaikki osallistujia ja tasa-arvoisia keskustelijoita. Tapahtuma kokoaa yhteen monipuolisen joukon vaikuttajia taloudesta politiikkaan ja teknologiasta kulttuuriin saman päämäärän ääreen -  luomaan kestävämpää yhteiskunnallista keskustelukulttuuria.

Tänä vuonna kutsuvieraat pääsevät korkeatasoisten inspiraatiopuheenvuorojen kautta jälleen uuden mielenkiintoisen aiheen äärelle. Tänä vuonna keskusteluissa tarkastellaan yhteiskuntaa muun muassa tekoälyn tarjoamien mahdollisuuksien ja haasteiden kautta.  Vuorovaikutuksella kahden ja useamman ihmisen välillä olemme pyrkineet ymmärtämään toisiamme ja ympäröivää maailmaa. Onko tekoäly nyt se puuttuva osanen, joka tuo ymmärryksen huippuunsa?

Tämän aiheen parissa osallistujat työskentelevät naantalilaisissa isäntäperheissä. Näissä pienissä ryhmissä käsitellään suuria kysymyksiä koko iltapäivän ajan.

Naantali 24h:n inspiraatiopuhujat ja tarkempi ohjelma julkaistaan toukokuun alussa.

Vuoden 2024 teemaan sekä aiempien vuosien teemoihin, osallistujiin ja keskusteluihin voi tutustua osoitteessa naantali24h.fi sekä X:ssä @naantali24h.

info(at)naantali24h.fi

Mediayhteydenotot: