Nanso mukana Suomen Sydänliiton Punainen-toimintakampanjassa

Nanson Punainen-juoksumekko kuuluu Punainen-toimintakampanjaan, joka on osa Suomen Sydänliiton NaisenSydän-ohjelman ja Maailman Sydänjärjestön Go Red For Women -kampanjan toteutusta. Punainen-toiminnan päämääränä on terve sydän naisen koko elämän ajaksi. Toukokuun alussa myyntiin tuleva Nanson juoksumekko on suunniteltu aktiivisille naisille, jotka haluavat nauttia liikunnasta iloisin mielin.

Nanso ja Suomen Sydänliiton Punainen-toimintakampanja ovat yhdessä suomalaisen naisen sydämen asialla. Suomen toiseksi suurimpana vaateteollisuuden yrityksenä Nanso haluaa olla mukana pitämässä huolta suomalaisen naisen sydämestä ja hyvinvoinnista. Punainen-ideologian sisäistänyt nainen osaa elämänsä jokaisessa tilanteessa edistää oman sydämensä terveyttä. Arjen pieniin, mutta merkityksellisiin valintoihin kuuluvat myös vaatevalinnat.

- Punainen-juoksumekon pyrkimyksenä on tuottaa mielihyvää sen käyttäjälle kuten liikunnan sitä harrastavalle. Punainen-ajattelu on aina ollut osa Nansoa. Vaate on parhaimmillaan silloin, kun se on sydämellä valittu ja sydän vaatteen sisällä voi hyvin. Nanso panostaa myös tulevaisuudessa sporttivaatteisiin. Haluamme tarjota aktiivisille ihmisille uusia, mielenkiintoisia tuotteita, kertoo Nanson trikoon liiketoimintajohtaja Sini Lehikoinen.

Nanson Soft Sport -malliston filosofiaa jatkavan juoksumekon tavoitteena on tehdä arjen urheiluharrastuksista astetta rennompia ja nautinnollisempia. Naiset saavat näyttää naisilta, myös treenatessa.

- Fame-musikaalista vaikutteita hakenut mekko on hyvin muuntautumiskykyinen. Se soveltuu niin juoksulenkille kuin vapaa-ajan rientoihinkin vaikkapa legginsien kanssa. Punainen-juoksumekossa yhdistyvät urheilutekstiileille tärkeät ominaisuudet, kuten joustavuus ja käyttömukavuus, unohtamatta naisellisia ja tarkkaan harkittuja yksityiskohtia. Mekon helma on muotoiltu lenkkeilyä silmällä pitäen; se laskeutuu juostessa aina oikealle kohdalle, sanoo tuotteen suunnitellut vaatesuunnittelija Jasmiine Julin-Aro.

Kuten lähes kaikki Nanson tuotteet, Punainen-juoksumekkokin on valmistettu Suomessa. Juoksumekko on myynnissä Nanson konseptimyymälässä Mikonkadulla Helsingissä sekä Nanson tehtaanmyymälöissä ympäri Suomea viikosta 19 lähtien. Mekon hinta on 59 euroa.