NESPRESSO lanseeraa kaikkien aikojen pienimmän kahvikoneensa Essenza Minin

Nespresso lanseeraa maaliskuussa uuden, vain 2,3 kiloa painavan kahvikoneen. Uusi Essenza Mini tarjoaa ratkaisun laadukkaan kahvin ystäville, jotka etsivät kompaktia ja helppokäyttöistä kahvikonetta.

Nespresson uutuuskahvikone Essenza Mini sopii kokonsa puolesta pieneenkin keittiöön tai vaikkapa matkalle mukaan otettavaksi. Kahvikoneen moderni ja persoonallinen design tuo kauniin erityiselementin keittiöön tilaa viemättä.

Kahvikoneen ulkomuodossa on poikkeuksellisen paljon valinnanvaraa. Samasta koneesta on saatavilla kaksi eri muotovaihtoehtoa ja neljä eri väriä. Kulmikkaissa C-range-malliston kahvikoneissa värivaihtoehdot ovat klassiset harmaa, musta ja valkoinen. Muodoltaan pyöreämmän D-range-malliston kahvikoneista valittavissa ovat valkoinen tai punainen. Kahvikoneen mitat ovat C-range-mallistossa 204 x 330 x 84 mm ja D-range-mallistossa 205 x 325 x 110 mm.

Essenza Mini -kahvikoneella valmistuu näppärästi niin espresso kuin pidempi lungo-kahvikin. Kahvikone on hetkessä käyttövalmis ja sammuu automaattisesti yhdeksän minuutin käyttökatkon jälkeen. Uutuutena koneessa on myös virransäästötila, joka kytkeytyy päälle kolmen minuutin jälkeen viimeisestä käytöstä.

Uudet Nespresso Essenza Mini -kahvikoneet tulevat myyntiin 15.3. alkaen ja niiden suositushinta on 99 euroa.

Aija Saha
Markkinointipäällikkö, Nespresso Finland
aija.saha@nespresso.com

Lehdistölainat ja tuotekuvat:

Maria Laatio
Viestintätoimisto Miltton
maria.laatio@miltton.fi

Lisätietoa Nespressosta:

Nestlé Nespresso on korkealaatuisimpien premium-annoskahvien edelläkävijä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Nespresso toimii maailmanlaajuisesti 62 maassa ja yhtiöllä on yli 10 500 työntekijää. Vuonna 2015 yhtiön jälleenmyyntiverkostoon kuului yli 450 eksklusiivista Nespresso Boutique -myymälää. Lisätietoja: www.nestle-nespresso.com