NESPRESSO lanseeraa uuden, yönmustan Lattissima+ -kahvikoneen

Nespresson suosittu Lattissima+ -kahvikonesarja täydentyy korkeakiiltoisella, mustalla Magic Black -kahvikoneella. Nespresso haluaa laajentuvalla kahvikonevalikoimallaan tuoda laatutietoisille kahvinystäville uusia mahdollisuuksia löytää jokaiseen sisustustyyliin täydellisesti sopiva design-kahvikone. Lattissima+ on Nespresson klassikkomalli jonka monipuolisuus, tyylikkyys ja vaivaton käyttökokemus ovat hurmanneet jo tuhannet suomalaiset.

Annoskahvimarkkinoiden premium-brändi Nespresso täydentää Lattissima+ -kahvikoneperhettä uudella, yönmustalla Magic Black -kahvikoneella. Lattissima+ on valtaisan suosion saavuttanut kahvikonesarja, jonka innovatiiviset design-kahvikoneet hurmaavat käyttäjänsä tyylikkyyden lisäksi helppokäyttöisyydellään. Lattissima+ -kahvikoneella valmistuvat laadukas espresso, normaalikokoinen lungo-kahvi, cappuccino ja latte nopeasti yhdellä napin painalluksella. Lattissima+ -kahvikoneen suosion salaisuus on myös integroitu maidonvaahdotin, jonka avulla tuoreesta maidosta valmistuu vaivattomasti upean täyteläinen maitovaahto.

Nespresson nyt lanseeraamassa Lattissima+ Magic Black -kahvikoneessa yönmusta, korkeakiiltoinen pinta yhdistyy ajattomaan, yksinkertaisen tyylikkääseen muotoiluun. Kiiltävän musta kahvikone sopii monenlaiseen ympäristöön: vaalean keittiön katseenvangitsijaksi, dramaattisen keittiön täydelliseksi sisustuselementiksi tai kaikille design-kodinkoneisiin viehtyneille kahvinrakastajille.

Lattissima+ Magic Black -kahvikoneessa on irrotettava 0,35 litran maidonvaahdotin, jonka avulla herkullinen latte tai cappuccino valmistuu helposti omassa keittiössä. Kahvikoneessa on maidonvaahdottimen automaattinen pikahuuhtelutoiminto, ja maidonvaahdottimen voi myös pestä astianpesukoneessa. Siirrettävän tippa-alustan ansiosta kahvikoneeseen sopii niin pikkuinen espressokuppi kuin korkea lasi.

Kuten koko Lattissima+ -kahvikonesarjassa, myös Lattissima+ Magic Black -kahvikoneessa on keskitytty laatuun, tehokkuuteen ja tyylikkyyteen. Laitteen vesisäiliöön mahtuu 0,9 litraa vettä ja käytettyjen kahvikapseleiden säiliöön 9–11 kapselia. Kaikki Nespresson kahvikapselit ovat täysin kierrätettäviä. Kahvikoneen avulla pääsee nautiskelemaan Nespresson miltei kahdestakymmenestä erilaisesta Grand Cru -kahvilaadusta. Lattissima+ -kahvikone on uuden Magic Black -värin lisäksi saatavilla Ice Silver, Passion Red, Silky White ja Midnight Blue -väreissä.

Lattissima+ Magic Black -kahvikone on nyt saatavilla ja sen kuluttajahintasuositus on 329 euroa. Lattissima+ Magic Black -kahvikonemallia voi ostaa Nespresso-verkkokaupasta osoitteessa www.nespresso.com, puhelimitse Nespresso Club -asiakaspalvelusta numerossa 0800 177 601 (maksuton), Nespresso-mobiilisovellusten kautta, jotka ovat ladattavissa iOs- ja Android-laitteille sekä Nespresso-jälleenmyyjiltä (Stockmann, Gigantti ja Musta Pörssi). Rekisteröityminen Nespresso Clubin jäseneksi kahvikoneen oston yhteydessä varmistaa tuotteen viiden vuoden takuuajan voimassaolon sekä Nespresso Club -jäsenille tarjottavat monipuoliset edut ja henkilökohtaiset kahviasiantuntijoiden palvelut.

Yhteystiedot:

Elina Heino
Markkinointipäällikkö
Nespresso Finland
elina.heino@nespresso.com

Lehdistönäytteet ja tuotekuvat:

Eeva Vuorinen
Viestintätoimisto Miltton
Miltton Showroom
eeva.vuorinen@miltton.fi

Elina Lehmusto
Viestintätoimisto Miltton
elina.lehmusto@miltton.fi

Lisätietoa Nespressosta:

Nestlé Nespresso on korkealaatuisten annoskahvien edelläkävijä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Nespresso toimii yli 50 maassa ja yhtiöllä on yli 7 000 työntekijää. Vuonna 2012 yhtiön jälleenmyyntiverkostoon kuului yli 300 boutique-myymälää. Nespresso Nordic perustettiin vuonna 2003 ja sen pääkonttori sijaitsee Oslossa. Yhtiöllä on yhteensä 220 työntekijää Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa ja Suomessa. Nespresso Boutique -myymälät sijaitsevat vuonna 2013 Oslossa, Bergenissä, Stavangerissa, Tukholmassa, Malmössa, Kööpenhaminassa ja Århusissa.

www.nestle-nespresso.com