NESPRESSO täydentää suosittua Pixie-kahvikonesarjaa lanseeraamalla kahvikoneen ruostumattomasta teräksestä

Nespresso on suunnitellut pienimmästä Pixie-kahvikoneestaan uuden, ruostumattomasta teräksestä valmistetun Pixie Steel Lines -mallin. Nespresso haluaa laajentuvalla kahvikonevalikoimallaan täyttää yhä useamman kahvinystävän toiveet toimivasta ja kompaktista kotikeittiöstä, jossa laadukkaan kahvin valmistus on helppoa ja ilo silmälle.

Annoskahvimarkkinoiden premium-brändi Nespresso täydentää supersuosittua Pixie-kahvikonesarjaa lanseeraamalla ruostumattomasta teräksestä valmistetun Pixie Steel Lines -kahvikoneen. Nespresso pyrkii vastaamaan jatkuvalla tuotesuunnittelullaan laatutietoisten kuluttajien toiveisiin ja Suomen kuluttajamarkkinoille lanseerattava Pixie Stainless Steel -sarjan Pixie Steel Lines -kahvikone on suunniteltu palvelemaan laadukkuutta ja viimeisteltyä muotoilua arvostavia laatukahvin ystäviä.

Elegantin Pixie Steel Lines -kahvikoneen modernit, virtaviivaiset muodot ja tyylikkäästi viimeistellyt yksityiskohdat tekevät siitä kaikkien kodinkonelaitteiden hiottuun muotoiluun viehättyneiden kahvinautiskelijoiden uuden, parhaan keittiöapulaisen. Kyljistään kohokuvioiduin raidoin koristeltu Pixie Steel Lines -kahvikone on kompakti ja käytännöllinen kahvikeidas kotona. Uusi Pixie sopii erinomaisesti erilaisten keittiöiden sisustustyyleihin trendikkääksi mausteeksi tai harmonisesti muiden rosteristen keittiökoneiden seuraksi.

Uudesta Pixie Steel Lines -kahvikoneesta löytyy Pixie-kahvikonesarjalle ominaisia käytännöllisiä yksityiskohtia. Muun muassa taitettava kuppialusta mahdollistaa kätevästi vaihtelun espresso- ja maitokahvijuomien valmistamisen välillä. Pixie minimoi ajan- ja energiankäytön lämpenemällä ja valmistamalla Nespresso Grand Cru -kahvin vain 25–30 sekunnissa.

Kuten koko Pixie-kahvikonesarjassa, myös Pixie Steel Lines -kahvikoneessa kestävyyden ja tehokkuuden rooli on keskeinen. Kahvikoneissa hyödynnetyn teknologian ansiosta laite muun muassa ilmoittaa vesisäiliön tyhjenemisestä automaattisesti ja sammuu itsestään yhdeksän minuutin käyttämättömyyden jälkeen. Energiansäästöominaisuuksiensa ansiosta Pixie kuluttaa 40 prosenttia vähemmän energiaa kuin A-energialuokan kodinkoneet. Se vaatii myös ainoastaan kolmasosan kalkinpoistokertoja muihin kahvikoneisiin verrattuna. Pixie Steel Lines -kahvikoneen huolella suunniteltu, optimaalinen veden paineen, lämpötilan ja määrän suhde takaa laadukkaan Nespresso Grand Cru -kahvinautinnon kerta toisensa jälkeen.

Pixie Steel Lines -kahvikone tulee myyntiin 1.3.2013 ja sen kuluttajahintasuositus on 179 euroa. Pixie Steel Lines -kahvikonemallia voi ostaa Nespresso-verkkokaupasta osoitteessa www.nespresso.com, puhelimitse Nespresso Club -asiakaspalvelusta numerossa 0800 177 601 (maksuton) sekä Nespresso-jälleenmyyjiltä (Stockmann, Gigantti ja Musta Pörssi). Rekisteröitymällä Nespresso Clubin jäseneksi kahvikoneen oston yhteydessä varmistaa tuotteen viiden vuoden takuuajan voimassaolon sekä Nespresso Club -jäsenille tarjottavat jatkuvat, monipuoliset edut ja henkilökohtaiset kahviasiantuntijoiden palvelut.

Yhteystiedot:

Elina Heino
Markkinointipäällikkö
Nespresso Finland
elina.heino@nespresso.com

Lehdistönäytteet ja tuotekuvat:

Eeva Vuorinen
Viestintätoimisto Miltton
Miltton Showroom
eeva.vuorinen@miltton.fi

Laura Lyyvuo
Viestintätoimisto Miltton
laura.lyyvuo@miltton.fi

Lisätietoa Nespressosta:

Nestlé Nespresso on korkealaatuisten annoskahvien edelläkävijä. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Nespresso toimii yli 50 maassa ja yhtiöllä on yli 7 000 työntekijää. Vuonna 2012 yhtiön jälleenmyyntiverkostoon kuului yli 270 boutique-myymälää.

Nespresso Nordic perustettiin vuonna 2003 ja sen pääkonttori sijaitsee Oslossa. Yhtiöllä on yhteensä 220 työntekijää Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa ja Suomessa. Nespresso Boutique -myymälät sijaitsevat vuonna 2013 Oslossa, Bergenissä, Tukholmassa, Malmössa, Kööpenhaminassa, Århusissa ja Stavangerissa.

www.nestle-nespresso.com