Nesteen kampanja valjastaa pelitubettajan muistuttamaan mopoturvallisuudesta

Nesteen kampanja “Gran Moposmo” valjastaa pelitubettaja Roposen muistuttamaan nuoria seuraajiaan mopoilun turvallisuudesta. Liikenneviraston tutkimusten mukaan mopo on vaarallisin moottoriajoneuvo jokaista ajettua kilometriä kohden. Kampanjavideo nostaa tämän tärkeän aiheen keskusteluun dramaattisen kerronnan avulla - ja nuorten omalla kielellä.

“Turvallisuus on Nesteelle tärkeä teema. Nuoret ovat ahkeria mopoilijoita, ja ajattelimme kertoa heille mopoilun turvallisuudesta uudenlaisella tavalla. Uskomme, että yhteistyö tubettaja Roposen kanssa on juuri tällainen tapa. Nuoret katsovat Suomessa eniten YouTube-videoita ja etenkin pelitubettajia - Roposellakin on Youtubessa yli 90 000 seuraajaa”, kertoo Nesteen Marketing & Services -liiketoiminta-alueen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen.

Yhteistyössä sosiaalisen median toimiston Kurion ja Splay-verkostoon kuuluvan pelitubettaja Roposen kanssa tehty video on nähtävissä Roposen Youtube-kanavalla, ja se tulee näkymään myös Neste Bensiksen Facebook-sivuilla. Videolla Roponen aloittaa juontonsa kuin millä tahansa muulla uutta peliä esittelevällä videollaan. Pelin shokeeraava käänne vie keskustelun liikenneturvallisuuteen mopo-onnettomuudesta selvinneen nuoren kanssa.

"Me Nesteellä uskomme, että kaikki tapaturmat ovat estettävissä ja pyrimme tapaturmissa kohti nollaa - sama pätee tieliikenteessä ympäri Suomen. Toivomme tämän turvallisuusviestimme tavoittavan Gran Moposmo -kampanjan kautta myös mahdollisimman monen nuoren mopoilijan", Hyötyläinen summaa.

Lisätietoja: Mika Hyötyläinen, markkinointijohtaja, Marketing & Services -liiketoiminta-alue, Neste, puh. 010 458 4132, mika.hyotylainen(at)neste.com

Katso Roposen pelivideo: Nyt keulii - Gran Moposmo

Gran Moposmo Neste.fi-sivuilla

Neste Bensis