Nesteen mobiilisovellukseen credit- ja debit -maksuominaisuudet pankista riippumatta ensimmäisenä Suomessa

Nesteen mobiilisovellus, Neste-äppi, mahdollistaa tankkaamisen nyt myös Visan sekä Mastercardin credit- ja debit -korteilla käyttäjän pankista riippumatta ensimmäisenä Suomessa.

“Lanseerasimme mobiilimaksamisen kuluttajille huhtikuun alussa, ja olemme nyt laajentaneet sovelluksen maksuvaihtoehtoja kaikkiin yleisimpiin debit- ja credit -kortteihin. Haluamme helpottaa asiakkaidemme arkea sekä tarjota mahdollisimman monipuolisia palveluita ja maksutapoja. Credit- ja debit -toiminto antaa asiakkaalle mahdollisuuden päättää itselleen sopivimman maksutavan - myös mobiilissa ja pankista riippumatta“, kertoo Nesteen Marketing & Services -liiketoiminta-alueen markkinointijohtaja Mika Hyötyläinen.

“Asiakkaamme arvostavat ostamisen nopeutta, turvallisuutta ja sujuvuutta. Neste-äppi nopeuttaa tankkaamista ja tekee siitä entistä turvallisempaa, kun maksamiseen ei enää vaadita erillisiä kortteja tai käteistä. Riittää kun ajaa asemalle ja avaa sovelluksella haluamansa mittarin”, Hyötyläinen jatkaa.

Plussa-pisteitä mobiilitankkauksesta Neste-asemilla

Mobiilisovellukseen voi myös liittää jo olemassa olevan Plussa-kortin. Sillä saa Plussa-pisteitä polttonesteiden ostoista kaikilla Nesteen kevyen verkoston asemilla Suomessa Neste Express -automaattiasemia lukuun ottamatta.

Maksamiseen käytetään käyttäjän itsensä määrittämää vahvistuskoodia, ja puhelimen kadotessa palvelu on helppo sulkea. Mobiilisovelluksella maksetut tankkaukset jäävät Neste-äpin maksutapahtumiin muistiin. Maksamisen lisäksi sovellus auttaa löytämään lähimmät Neste-asemat ja navigoimaan asiakkaan haluamalle asemalle. Neste-äppi tarjoaa myös rahanarvoisia etuja, joita voi käyttää maanlaajuisesti Nesteen asemilla.

Mobiilitankkaus mahdollista yli 300 Nesteen asemalla

Mobiilimaksaminen on tällä hetkellä mahdollista yli 300 Nesteen Express, automaatti- ja Neste K -asemalla. Asemat löytyvät helposti Neste-äpin avulla, ja se on käyttäjilleen maksuton. Credit- ja debit -kortit saa otettua käyttöön kätevästi syöttämällä kortin tiedot päivitettyyn Neste-äppiin. Sovellus vaatii verkkoyhteyden, ja se toimii seuraavien puhelimien ja käyttöjärjestelmien kanssa:

• iPhone: käyttöjärjestelmä iOS 6.0 tai uudempi
  • Android: käyttöjärjestelmä Android 5 tai uudempi

Neste Oyj

Kaisa Lipponen
Viestintäjohtaja

Lisätietoja: Mika Hyötyläinen, markkinointijohtaja, Marketing & Services -liiketoiminta-alue, Neste, puh. 010 458 4132, mika.hyotylainen(at)neste.com

Neste-äppi - Autoilu ei ole koskaan ollut näin sujuvaa
Neste-äppi - Kysymykset ja vastaukset

Neste lyhyesti

Neste (NESTE, Nasdaq Helsinki) luo vastuullisia vaihtoehtoja liikenteen, yritysten ja kuluttajien tarpeisiin. Voimme auttaa asiakkaitamme pienentämään hiilijalanjälkeään kaikkialla maailmassa laadukkailla ja vähäpäästöisillä uusiutuvilla tuotteilla ja korkealaatuisilla öljytuotteilla, jotka voidaan yhdistää räätälöidyiksi palveluratkaisuiksi. Olemme maailman suurin jätteistä ja tähteistä jalostetun uusiutuvan dieselin tuottaja ja tuomme uusiutuvia ratkaisuja myös lentämiseen ja muoviteollisuuteen. Haluamme olla luotettava kumppani, jonka osaamista, tutkimustyötä ja vastuullisia toimintatapoja arvostetaan laajasti. Vuonna 2016 Nesteen liikevaihto oli 11,7 miljardia euroa ja olimme edelleen mukana 100 vastuullisimman yrityksen Global 100-listalla. Lue lisää: neste.com