Nokian Jalkineilta ja Nansolta yhteistyömallisto – tuotteissa yhdistyvät suomalaisen designin parhaat puolet

Kaksi vahvaa suomalaista brändiä, Nokian Jalkineet ja Nanso, yhdistävät muotoilu- ja designosaamisensa yhteistyömallistossa. Yhteistyön myötä Nanson tyylikkäät printtikuosit nähdään huippulaadukkaissa Nokian Jalkineiden kumisaappaissa. Yhteistyömallisto löytyy valikoiduista vähittäiskaupoista ja Nanson liikkeistä heinä-elokuusta alkaen.

Tulevana kesänä Nokian Jalkineet ja Nanso lanseeraavat yhteistyömalliston, jossa Nokian Jalkineiden korkea ja matala saapasmalli puetaan Nanson Nostalgia- ja Hippu-kuoseihin. Yhteistyömalliston kumisaappaissa yhdistyy siis yli satavuotinen käsityöosaaminen ja tinkimätön suomalainen design.

- Olemme tosi ylpeitä saapasuutuuksistamme. Tämä mallisto on mainio esimerkki kahden klassikon yhteistyön voimasta, iloitsee Nokian Jalkineiden Category Manager Piia Repo.

Nokian Jalkineet on yli 120-vuotias suomalainen kumisaapasbrändi, jonka yli sukupolvien jatkuneen suosion salaisuuksia ovat kestävyys, istuvuus ja verraton käyttömukavuus. Nokian Jalkineiden kumisaapas toimii säässä kuin säässä: se on mainio jalkine lähiulkoiluun sekä metsässä liikkumiseen ja pitää jalat varmasti kuivina sadesäällä.

- Nokian Jalkineiden kumisaappaat ovat klassiset ja monikäyttöisyydeltään ainutlaatuiset. Ne ovat todelliset luottosaappaat ja siten Nokian Jalkineet on lähes synonyymi kumppareille, Repo kertoo.

Vuonna 1921 perustettu Nanso on yksi Suomen tunnetuimmista muotibrändeistä. Nanson vaatemallistossa on sekä omaleimaisia kuoseja että yksivärisiä ajattomia klassikoita, jotka ovat saaneet inspiraationsa suomalaisesta rennosta ja mutkattomasta elämäntavasta.

Nanso suunnitelee tuotteita, jotka kestävät aikaa sekä laadultaan että tyyliltään, ja ne myös tekevät arjesta kauniimman ja helpomman.

Yhteistyömalliston saappaat tulevat Nanson liikkeisiin ja valikoituihin vähittäiskauppoihin heinä-elokuussa. Niitä on saatavana kokossa 36-42. Ohjevähittäishinta korkealle saapasmallille on 59 e ja matalalle mallille 55 e.

Kuvapankki: https://www.bernerbrandbank.fi/l/Df5mSkszNVPF

Lisätiedot:

Berner Oy
Piia Repo
piia.repo@berner.fi

Nanso Group Oy:
Satu Takkinen
satu.takkinen@nansogroup.com

Median yhteydenotot:
Miltton Oy
Karoliina Masalin
karoliina.masalin@miltton.fi