Noolan kevät uutuudet

Noolanin mallisto täydentyy muun muassa seuraavilla uutuuksilla: pellavatunikat Axa (155 euroa),   Dolly (219 euroa) ja Molly (229 euroa). Pellavamekot Klara (288 euroa) ja Agnes (249 euroa). Uutuudet on saatavilla kaikissa Noolan perusväreissä.

Vuonna 2000 perustettu Noolan tarjoaa ajattoman tyylikkäitä ja laadultaan korkeatasoisia vaatteita ja asusteita naisille ja miehille. Noolanin muotokieli on harkitun pelkistetty ja graafinen, jopa veistoksellinen. Väriskaala on hillitty ja harmoninen - musta, valkoinen, harmaa, ruskea ja beige. Iättömät luonnonkuidut pellava, villa ja huopa kestävät kulutusta ja ovat ympäristötietoisen kuluttajan valinta.

Luonnollisuutta sekä hienostuneen selkeää muotoilua edustava Noolan on kotimaassaan saavuttanut jo huikean suosion. Noolan voitti vuonna 2005 mallistollaan ensimmäisen palkinnon MTO ry Ornamon järjestämässä EkoÄly - Muoti ja Ympäristö -vaatesuunnittelukilpailussa Keväällä 2010 Noolanille myönnettiin Vuoden TAITO-yrittäjä 2010 -palkinto ja samana keväänä Noolan puki Kuunkuiskaajat Euroviisuihin, joulukuussa 2010 Noolanille myönnettiin Suomi-palkinto, 30 500 euroa, tunnustuksena merkittävästä taiteellisesta urasta.

Noolan on toimiva ja esteettinen lifestyle-mallisto, joka pyrkii parantamaan ihmisten elämänlaatua ja luomaan kestävän kehityksen kulutustottumuksia. Noolan on vaihtoehto nykyiselle tuhlaavalle trendiajattelulle, joka vaatii jatkuvaa kuluttamista ja vaatekaapin uusimista”, Marja Rak, Noolanin perustaja ja pääsuunnittelija.

Marja Rak, Designer, Noolan Oy, marja.rak@noolan.com, + 358 50 589 0095

Anne Lintula-Salminen, Sales & Marketing, Noolan Oy, info@noolan.com, +358 45 265 35 72

www.noolan.com

Kuvat:

Jonas Rak, jonas.rak@noolan.com, +358 50 3259111, http://www.noolan.com/downloads/