Nordic Morning yhdistää viisi toimistoa

- Tähtää digitaalisen transformaation edelläkävijäksi

• Esittelyssä Digital Growth Engine: sähköisen markkinoinnin ja palvelumuotoilun konsepti.

• Yhtiö tiedottaa parantuneesta tuloksesta vuoden 2017 kahden ensimmäisen neljänneksen jälkeen.
  • Toimistot Ottoboni, Sitrus, Klikki, Seed ja CountQuest yhdistyvät Nordic Morning -brändin alle.

Nordic Morning -konserni lanseeraa tänään Digital Growth Engine -konseptin. Sen avulla yrityksillä on paremmat valmiudet vastata digitalisaation haasteisiin. Digital Growth Enginen systemaattinen lähestymistapa antaa avaimet digitaaliseen kasvuun ja ainutlaatuiseen asiakaskokemukseen. Konseptin kehitystyössä ovat olleet mukana Nordic Morningin asiakkaat ja sen avulla on saatu konkreettisia tuloksia.

”Kuluttajat vertailevat digitalisaatiossa kokemuksiaan uudella tavalla. Kun tuotteet tai palvelut muistuttavat toisiaan, ne on helppo vaihtaa parempaan. Yksi mahdollisuus erottautua on synnyttää ainutlaatuisia asiakaskokemuksia. Se on perusedellytys kasvulle. Asiakkaamme hakevat lähestymistapoja ja -malleja, jotka on mahdollista räätälöidä systemaattisesti erilaisiin tarpeisiin. Ne voivat sisältää asiakkaan digitaalisen kehityksen, datalähteiden tunnistamisen, muutosvalmiuden, hallinnolliset haasteet tai teknologioihin liittyvät asiat. Digital Growth Engine - konsepti etenee askel askeleelta ja vastaa näihin asiakkaiden tunnistamiin mahdollisuuksiin”, valottaa Nordic Morning Groupin toimitusjohtaja Anne Årneby.

Muutostyöllä digitaaliseksi edelläkävijäksi

Nordic Morning -konserni tunnettiin vuoteen 2013 Editana, joka oli valtionyhtiönä keskittynyt perinteiseen kustannus- ja painotoimintaan. Nykyisin yhtiö tähtää digivetoisen liiketoiminnan edelläkävijäksi. Muutostyöhön liittyvät yritysjärjestelyt, jossa 320 palvelumuotoilun ja digitaalisen- ja tulospohjaisen markkinoinnin asiantuntijaa siirtyy yhteisen Nordic Morning -brändin alle. Nordic Morning -brändiin yhdistyvät mediakentän asiantuntijatoimistot Ottoboni, Sitrus, Klikki, Seed ja CountQuest. Muutostyön ansiosta vuoden ensimmäinen puolisko on tuonut tullessaan huomattavaa tuloskasvua.

”Nordic Morning Groupin tämänhetkinen tähti on Edita Publishing. Yhtiö on ylittänyt odotuksemme ja on edellä aikataulua. Edita Publishingilla on vakiintunut asema mikro- ja makrotason opetuksessa, Alalla on paljon kasvupotentiaalia. Meillä on Groupissa hyvä kasvuvauhti päällä, ja odotan innolla näkeväni vastaavia tuloksia uudelle Nordic Morningille tulevien neljännesten aikana”, kertoo Anne Årneby.

Suomessa Ottoboni, Sitrus, Seed ja Klikki yhdistyvät yhdeksi toimistoksi, jonka nimi on Nordic Morning Finland. Yritystä vetää Jukka Sundquist ja koko Nordic Morning - liiketoimitayksikköä Mattias Falkendal.

Anne Årneby, toimitusjohtaja, Nordic Morning Group

anne.arneby@nordicmorninggroup.com

+46 70 860 6586

Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Nordic Morning Finland

jukka.sundquist@nordicmorning.com

+358 40 587 4128

Mattias Falkendal, Nordic Morning -liiketoimintayksikön johtaja, Nordic Morning Group

mattias.falkendal@nordicmorning.com

+46 70 653 0698

Nordic Morning Group tekee asiakkaidensa kanssa läheistä yhteistyötä parhaimman mahdollisen asiakaskokemuksen ja kasvun luomiseksi. Ryhmään kuuluu kolme liiketoiminta-aluetta: Nordic Morning keskittyy tulospohjaiseen markkinointiin ja palvelumuotoiluun, Edita Priman valttina ovat räätälöidyt printtikokonaisuudet ja Edita Publishing kehittää digitaalisen oppimisen ratkaisuja.

Nordic Morning Group toimii pääosin Pohjoismaissa. Ryhmä työllistää 600 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2016 oli 103,4 miljoonaa euroa.

www.nordicmorninggroup.com