NORRBACK valittiin Elle Style Awards 2012 vuoden mallisto -palkinnon saajaksi

Elle Style Awards -gaalassa palkittiin jälleen kuluneen vuoden vaikuttavimmat muotiteot. Vuoden 2012 mallistoksi valittiin suomalaissyntyisen Camilla Norrbackin NORRBACK-mallisto.

Suomen kansainvälisin muotitapahtuma Elle Style Awards järjestettiin neljännen kerran keskiviikkona 24.10.2012. Palkintokategorioihin kuuluivat muun muassa vuoden 2012 mallisto, muotilegenda ja eettinen muotiteko. Arvovaltaisessa tuomaristossa istui Suomen johtavia muotivaikuttajia, kuten Ellen päätoimittaja Mirva Saukkola, stylisti Teri Niitti, muodin moniosaaja Saimi Hoyer ja muotitaiteilija Janne Renvall.

Tuomaristo valitsi Camilla Norrbackin NORRBACK-malliston vuoden 2012 mallistoksi, ja suunnittelija otti halutun palkinnon vastaan helsinkiläisessä Tapahtumakeskus Telakassa järjestetyssä gaalaillassa. Pietarsaaressa syntynyt, Ruotsissa uraa uurtanut Norrback kertoo olevansa erittäin otettu kansainvälisesti merkittävästä palkinnosta:

Olen samaan aikaan hyvin onnellinen sekä otettu! Olemme tehneet viime vuoden töitä tunteihin katsomatta ja tämä palkinto merkitsee minulle ja NORRBACKille tärkeää askelta Suomen valloituksessa.

NORRBACKin mallistoissa korostuvat ajattomuus ja laatu, naisellisuutta unohtamatta. Itseoppinut vaatesuunnittelija Camilla Norrback perusti omaa nimeään kantavan yrityksen vuonna 1999. Voimakkaille, aikaansa seuraaville moderneille naisille vaatteita ja asusteita suunnitteleva Camilla Norrback toimii itse yrityksensä johdossa.

Lehdistölainat ja kuvapyynnöt:

Eeva Vuorinen
eeva.vuorinen@miltton.fi

Miltton Showroom
Uudenmaankatu 4-6, FI- 00120 Helsinki
www.miltton.fi / www.milttonshowroom.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.