Nyt se on mahdollista Forssassa - Foodora käynnistää kotiinkuljetukset 18 kumppanin kanssa

Foodora vahvistaa toimintaansa Forssan seudulla maanantaista 27.2.2023 alkaen, kun se alkaa kuljettaa ruokaa kotiin, työpaikalle tai minne vain. Palvelussa on mukana 18 kumppania Hesburgerista Savannaan sekä Christopher’s Sports Barista Voffelikaffilaan.

“Forssan seudulla kuljetusalueemme on laaja. Forssassa palvelemme keskustasta Koijärven alueelle saakka. Tammelaan alueemme ulottuu Mustialasta Torrolle. Jokioisilla kuljetamme aina Murronkulmalta Latovainioon asti. Haluamme antaa forssalaisille mahdollisuuden nauttia helposti meidän hyvästä ruoasta. Hyvä, lempeä elämä rakentuu sille, ettei ihminen rasita itseään liikaa”, kertoo Foodoran ravintolatoiminnasta vastaava liiketoimintajohtaja Einar Toivonen.

Foodora tarjoaa Forssan seudulla avajaisten kunniaksi kolmenkymmenen päivän ilmaisen kotiinkuljetuksen valikoiduista ravintoloista kolmen kilometrin säteellä toimitusosoitteesta. Jatkossa kuljetusmaksu määräytyy toimitusosoitteen perusteella. Jos maksuttoman kuukauden aikana henkilö tilaa kerran viikossa, niin hän voi esimerkiksi säästää 15,60 euroa tuona aikana, jos normaalisti kuljetusmaksu on esimerkiksi 3,90 euroa hänen kotiinsa.

“Me haluamme parantaa forssalaisten arkea avaamalla palvelumme Hämeen lumoavassa helmessä. Haluamme, että ihmiset pystyvät helposti tilaamaan maukasta ruokaa. Se tarkoittaa, että palvelun ja toimitusprosessien täytyy olla kunnossa. Kaiken tulee toimia täydellisesti asiakkaillemme, kaiken tulee olla yhtä upeaa kuin Kehräämöalueella konsanaan”, Einar Toivonen sanoo.

Toiminnan käynnistyessä Foodoran kotiinkuljetus palvelee maanantaista torstaihin 10-21, perjantaisin 10-22, lauantaisin 11-22 sekä sunnuntaisin 12-21 välisenä aikana.

Ensimmäisen kuukauden ajan Foodoran kautta voi tilata ilman kuljetusmaksua seuraavilta kumppaneilta:

• Christopher's Sports Bar
  • Deniss Forssa
  • Grilli- Kahvila Aikapoika Forssa
  • Hesburger Forssa ABC
  • Hesburger Forssa Autokeidas
  • Hesburger Forssa Keskusta Drive-in
  • Hesburger Forssa Prisma
  • Hämeentien Autoburger
  • Kiinalainen Ravintola Feeniks
  • Pit Stop BBQ
  • Pizza & Buffa Prisma Forssa
  • Pizza Pirssi
  • Pizzeria Arbanas
  • Ravintola Alanya Adams
  • Ravintola Gurkhali
  • Ravintola Savanna
  • Voffelikaffila

Lisäksi Foodoran palvelussa mukana ovat myös seuraavat kumppanit:

• Tähti Pizzeria

Einar Toivonen on median käytettävissä puhelinhaastatteluihin, olethan yhteydessä Foodoraan haastattelun sopimiseksi. Hän antaa mielellään haastatteluita alustataloudesta ja toiminnastamme Forssassa.

​​Lisätietoja:

Anna Laine, Miltton

anna.laine@miltton.com

Pohjoismaiden suurin ruoan ja päivittäistavarakaupan alan alustatalousyhtiö Foodora on osa saksalaista Delivery Hero -konsernia, joka on toimialansa johtavimpia yrityksiä ympäri maailman. Suomessa yli 100 paikkakunnalla toimiva Foodora on aloittanut toimintansa vuonna 2007, ja nykyään Foodoran toimistolla työskentelee noin 200 ihmistä. Foodora toimittaa ravintolaruoat, päivittäistavarat ja paljon muuta suoraan ovelle alle puolessa tunnissa. Foodora tekee elämästä lempeämpää, ja mahdollistaa siten keskittymisen elämän tärkeisiin asioihin. Onneksi on Foodora, oikotie hyvään elämään.