Olsenin kaksosilta yhteistyömallisto Bik Bokille

Maailmankuulut muodin edelläkävijäkaksoset Mary-Kate ja Ashley Olsen ovat suunnitelleet Bik Bokille kolme mallistoa.

Yhteistyömallistot tulevat Bik Bok -liikkeisiin syksyllä 2013. Inspiraationa mallistojen suunnittelulle ovat olleet pohjoismaiden trendsetterit sekä Mary-Katen ja Ashleyn näkemykset tulevaisuuden muotitrendeistä.

“Mary-Kate ja Ashley ovat koko maailman tuntemia tyyli-ikoneita, muotisuunnittelijoita ja inspiraationlähteitä tyylitietoisille tytöille ja myös Bik Bokille. Olemme todella iloisia, että saamme työskennellä heidän kanssaan. Odotamme innoissamme mallistojen saapumista liikkeisiimme ja tiedämme, että myös Bik Bok -fanit tulevat rakastumaan Mary-Katen ja Ashleyn suunnittelemiin vaatteisiin”, Bik Bokin markkinointijohtaja Martin Lien sanoo.

Mary-Kate ja Ashley Olsen voittivat viime vuonna arvostetun CFDA Womenswear designer of the year -palkinnon vaatemerkillään The Row. Lisää tietoa Olsenin kaksosten ja Bik Bokin yhteistyöstä on tulossa pian – pysy kuulolla!

www.bikbok.com

Mia Karras
Operatiivinen johtaja
+358 40 18 48 979
mia.karras@bikbok.com
Kansakoulukatu 1b
00100 Helsinki

Bik Bok on yksi Pohjoismaiden johtavista nuorten naisten muotiketjuista, jolla on yli 180 liikettä viidessä eri maassa. Bik Bokin valikoima on aina trendikäs: liikkeisiin tulee uutuuksia viikoittain, jotta muoti- ja trenditietoiset asiakkaamme löytävät suosikkinsa. Tiimiimme kuuluu yli 1400 innostunutta työntekijää, jotka ovat päivittäin avainasemassa menestyksessämme. Bik Bokin liikevaihto oli vuonna 2012 yli 130 miljoonaa euroa. Bik Bok on osa Varner Group -tekstiilikonsernia, johon kuuluu 12 eri vaatetusalan ketjua, yhteensä yli 1300 liikettä ja 9000 työntekijää yhdeksässä eri maassa. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Billingstadissa, Oslon pohjoispuolella. Lisätietoa osoitteessa www.bikbok.com.