OMD Specsaversin mediatoimistokumppaniksi

Omnicom Media Group (OMD) on valittu Specsavers -optikkoketjun uudeksi kumppaniksi mediatoimistokilpailutuksen myötä Suomessa.

Specsavers on erittäin aikaansaava ja ammattimainen yritys, ja meillä on vahva yhteinen ymmärrys siitä, miten markkinointitoimenpiteitä kannattaa priorisoida. Erityisesti tämä näkyy datan analysoinnin hyödyntämisessä sekä digitaalisen myynnin ja markkinoinnin osaamisessa. Odotamme yhteistyötä innolla, toteaa OMD Finlandin toimitusjohtaja Christoffer Hultin.

Meillä on suuret odotukset yhteistyöstä OMD:n kanssa ja olen vakuuttunut siitä, että OMD:llä on vahva osaaminen ja toimintamalli auttamaan meitä kehittymään entistä vahvemmaksi Suomen markkinoilla. Työkulttuurimme on samankaltainen, joten odotukset strategisesta yhteistyöstä ovat korkealla, sanoo Specsavers Suomen markkinointijohtaja Minna Keränen.

Markkinointijohtaja Minna Keränen, Specsavers Finland, 040 5631270 minna.keranen@specsavers.com

Toimitusjohtaja Christoffer Hultin, OMD Finland, 040 5665802, christoffer.hultin@omd.com

Specsavers Optical Group on maailman suurin yksityinen optisen alan yhtymä, jolla on yli 1 700 optikkoliikettä Iso-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa. Yhtymän kokonaisliikevaihto oli vuonna 2013 yli 2,3 miljardia euroa. Optikot Doug ja Mary Perkins perustivat Specsaversin vuonna 1984, ja se on edelleen perheyritys. Suomessa Specsavers aloitti heinäkuussa 2007, ja ketjun suomalaisten paikallisyrittäjien omistuksessa oleva liikeverkosto kattaa koko maan.

www.specsavers.fi