Onko tässä kaikkien aikojen maukkain kesätyö? Pizza-online.fi etsii Yöruokamajuria

Suomen suosituin ruoantilauspalvelu Pizza-online.fi on aloittanut koko Suomen kattavan rekrytointikampanjan. Yritys etsii sekä tavallisia ravintolatestaajia että “Yöruokamajuria”, jolla on kuukausi aikaa selvittää Suomen paras yöruoka-annos. Testaajat perehdytetään toukokuun aikana ja vaativa, mutta herkullinen työ alkaa kesäkuussa. Työnkuvaan kuuluu ravintolaruokien testausta ja Instagram-postausten tekemistä.

Kesätöiden tai lisätienestien etsijöille on avautunut juuri uusi herkullinen työmahdollisuus kesäkuun ajaksi, kun Suomen suosituin ruoantilauspalvelu Pizza.online.fi on aloittanut viiden ravintolatestaajan etsinnät. Testaaja voi olla työnhakuilmoituksen mukaan kuka tahansa 18–120-vuotias suomalainen, joka pitää uusien makujen testaamisesta ja on tottunut sosiaalisen median käyttäjä.

Ravintolatestaajat pääsevät maistelemaan, arvioimaan ja kuvaamaan erilaisissa tilanteissa Pizza-online.fi:n laajaa tilausruokavalikoimaa, johon kuuluu muun muassa pizzaa, kebabia, sushia, thai-ruokaa, hampurilaisia ja wingsejä. Pizza-online.fi kattaa noin 95% Suomen pinta-alasta, ja siksi myös testaajat voivat asua laajalti ympäri Suomea.

“Testaajat pääsevät tutustumaan aitiopaikalta koko Suomen ravintolaskeneen. Haemme nälkäisiä ja seikkailunhaluisia ravintolatestaajia, sillä osa maisteluista on mahdollista suorittaa yllättävissä paikoissa, kuten paljussa tai laskuvarjo- tai benjihypyn aikana. Tämä riippuu täysin siitä, millainen hurjapää testaaja on!”, sanoo Nora Särkkä, Pizza-online.fi:n markkinointijohtaja.

“Ensimmäistä kertaa koskaan haemme myös yöruokaan erikoistuvaa testaajaa. Yöruokamajuri aloittaa työnsä vasta, kun muut ovat menossa nukkumaan, ja arvioi ja kuvaa erityisesti öiseen aikaan myytäviä ravintola-annoksia. Hänen tehtävänään on selvittää yhden kuukauden aikana, mikä on maamme paras yöruoka-annos. Tiedämme, että tehtävä on haastava, mutta jonkun on selvitettävä tämä Suomen kansalle!”

Pizzaonlinefi

Ravintolatestaajien tehtävänä on selvittää kuluttajan näkökulmasta Pizza-online.fi:n tarjontaa ja kuvata viisi eri ruokailuhetkeä kesäkuun aikana. Jokainen testaaja saa kymmenen 20 euron arvoista koodia ravintolaruokien testaamista varten, eli yhteensä 200 euroa käytettäväksi Pizza-online.fi-palveluun. Lisäksi jokaisesta julkaistusta arviosta maksetaan 50 euron palkkio.

Hakuaika on käynnissä 9.4.–30.4.2019 ja nopeus on valttia, sillä Pizza-online.fi valitsee testaajia sopivien hakijoiden löytyessä hakuajan ollessa käynnissä. Työn hakeminen tapahtuu julkaisemalla omalla Instagram-tilillä yksi ruokakuva ja -arvio. Tarkemmat hakuohjeet löytyvät täältä.

Lisätiedot:

Nora Särkkä, markkinointijohtaja
Delivery Hero Finland Oy
nora.sarkka@deliveryhero.com

Pizza-online.fi on perustettu Suomessa vuonna 2007. Palvelu myytiin saksalaiselle Delivery Herolle vuonna 2012. Tilauspalvelua käyttävät jo sadat tuhannet suomalaiset ja se kattaa Suomen laajimman valikoiman ravintoloita. Maailman suurin ruoan tilaus- ja kuljetuspalvelu Delivery Hero omistaa Suomessa myös Foodoran.