Oppi&ilon ensimmäisessä mobiilipelissä pienet lapset leikkivät väreillä

Minkä värinen on porsas? Mikä väri syntyy kahta eri väriä sekoittamalla? Minkä väriset ovat liikennevalot? Näihin kysymyksiin saa vastauksen Oppi&ilon ensimmäisessä mobiilipelissä, jossa värejä opetellaan lapsia innostavalla tavalla – hauskuutta unohtamatta.

Sanoma Pron Oppi&ilo-tuoteperhe julkaisee ensimmäisen mobiilisovelluksensa. Minä itse osaan värit ­­­-pelissä opetellaan värejä lapsia innostavalla tavalla. Pelissä yhdistyy värien opettelun lisäksi paljon hykerryttäviä yllätyksiä, jotka hauskuuttavat pieniä lapsia. Kaikissa Oppi&ilo-tuotteissa yhdistyy oivaltamisen ilo ja lapsen taitojen kehittyminen, hauskuutta unohtamatta. Minä itse osaan värit -peli on suunnattu 2–5-vuotiaille lapsille.

”Haluamme tuoda laadukkaan pelitarjontamme myös digitaaliseen maailmaan. Kaikissa Oppi&ilo-tuotteissa on tärkeää, että ne tuovat lapsille onnistumisen riemua. Itse tekemällä ja oivaltamisella on suuri merkitys oppimisessa. Myös lapsen turvallinen pelikokemus on ollut meille erittäin tärkeää peliä suunniteltaessa. Pelimme eivät sisällä esimerkiksi ulkopuolista mainontaa eikä pelin sisällä tehtäviä ostoja”, kertoo Sanoma Pron kehitysjohtaja Juha Juosila.

Uusi peli toimii iOS-käyttöjärjestelmän laitteissa ja on ladattavissa App Storesta hintaan 1,99 €.

Pelin ikäsuositus: 2+

Katso pelin esittelyvideo: http://youtu.be/69sykUh4WIY

Lisätiedot:
Sanoma Pro Oy, kehitysjohtaja Juha Juosila, puh. 040 557 7555 tai juha.juosila@sanomapro.fi

Lisätiedot uudesta Minä itse osaan värit -pelistä:
Sanoma Pro Oy, tuottaja Katariina Sulander, puh. 040 742 2712 tai katariina.sulander@sanomapro.fi

Oppi&ilo on monipuolinen, tietoja ja taitoja kehittävä tuotesarja 0–12-vuotiaille lapsille. Koko tuotevalikoimaamme kuuluu eri aihepiireistä pelejä, puuhakirjoja, kirjoja, tekemiskortteja sekä runsaasti tekemistä ja puuhaa verkossa (www.oppijailo.fi). Tuotesarjaa myyvät hyvin varustellut kirjakaupat, tavaratalot, marketit kautta maan, Oppi&ilo-verkkokauppa sekä Sanomatalon Kulma.

Sanoma Pro Oy on johtava oppimisen ja opetuksen ratkaisujen tarjoaja Suomessa ja edelläkävijä digitaalisten opetusratkaisujen kehittäjänä. Liiketoiminta koostuu oppimateriaaleista sekä Oppi&ilo-tuoteperheen tietoja ja taitoja kehittävistä tuotteista. Sanoma Pro Oy kuuluu Sanoma-konsernin Sanoma Learning -liiketoimintaryhmään.