OZZY OSBOURNE PALKITAAN GLOBAL ICON AWARD -PALKINNOLLA 2014 MTV EMA -GAALASSA

MTV antaa kunnianosoituksen rockin legendalle Ozzy Osbournelle 2014 MTV EMA -gaalassa. Kolminkertainen Grammy®-voittaja vastaanottaa Global Icon Award -palkinnon 9.11.2014 järjestettävässä gaalassa. Tähti kertoi asiasta tänään Facebook-sivullaan. Osbournen ura on kestänyt yli neljä vuosikymmentä ja hänen levyjään on myyty yli 120 miljoonaa kappaletta. Tähden vaikutus pop-kulttuuriin on kiistämätön ja hänen musiikkinsa elää yhä vahvasti. Global Icon Award-palkinto on aikaisemmin myönnetty esimerkiksi Eminemille (2013), Whitney Houstonille (2012), Queenille (2011) ja Bon Joville (2010).

Juhlistaakseen 20-vuotista historiaansa MTV EMA antaa lisäksi faneille mahdollisuuden valita lempihetkensä gaalan historiassa. Osoitteessa top20.mtvema.com on mahdollisuus äänestää omaa suosikkihetkeä, jotka nähdään myöhemmin MTV:llä Your Top 20 Greatest EMA Moments -ohjelmasarjassa. Vieraile osoitteessa top20.mtvema.com ja äänestä kaikkien aikojen ikimuistoisinta MTV EMA -hetkeäsi!

LISÄTIETOJA:

Oona Kasslin

oona.kasslin@miltton.fi 040 590 7276

2014 MTV EMA -lähetystä voi seurata MTV:n kanavissa ympäri maailman sunnuntaina 9.11.2014 klo 21.00 CET. Lähetys näkyy yli 60 kanavalla ja se tavoittaa lähes 700 miljoonaa kotitaloutta ympäri maailman. MTV EMA on MTV:n palkintogaala, jossa juhlitaan musiikkimaailman kuumimpia tähtiä, annetaan tunnustusta artisteille ympäri maailman ja tuodaan musiikin ystäviä yhteen ainutlaatuisen viikkoja kestävän kokemuksen kautta, joka huipentuu gaalailtaan.

MTV:

MTV on maailman johtava nuorisoviihdebrändi. Tavoittaen maailmanlaajuisesti yli puoli miljardia kotitaloutta, se on monelle vuosituhannen vaihteen nuorelle, musiikille, fanille ja artistille kulttuurinen koti, joka on uusien innovatiivisten ohjelmaformaattien edelläkävijä. MTV heijastaa ja luo populaarikulttuuria palkitulla sisällöllään, joka yhdistelee tarinankerrontaa, musiikkia ja aktivismia TV:ssä, verkossa sekä mobiilisovelluksina. MTV on osa Viacom International Media Networksia, Viacom Inc:ia (NASDAQ: VIA, VIAB), joka on maailman johtava sisällöntuottaja eri media-alustoilla.

SEURAA:

@MTVEMA #MTVEMA

Instagram Facebook

MTV EMA uutiset, päivitykset ja lehdistömateriaalit löytyvät osoitteesta press.mtvema.com