PHARRELL WILLIAMS ESINTYY 2015 MTV EMA -GAALASSA

ÄÄNESTYS ON NYT KÄYNNISSÄ OSOITTEESSA MTVEMA.COM

MTV paljasti tänään moniosaaja Pharrell Williamsin esiintyvän 2015 MTV EMA -gaalassa.  Laulajana, lauluntekijänä, tuottajana ja muotisuunnittelijana tunnettu Williams tuo tavaramerkikseen muodostuneen tyylinsä Milanon Mediolanum Forum -lavalle sunnuntaina 25.10. Tiedossa on ikimuistoinen esitys.

Illan juontajat Ed Sheeran ja Ruby Rose ottavat vastuun tämän vuoden MTV EMA -gaalasta, jota on mahdollista seurata suorana lähetyksenä ympäri maailmaa. Suora lähetys Milanon Mediolanum Forumista alkaa 25.10. klo 22.00. Äänestys on avoinna aina 24. marraskuuta 2015 klo 00.59 asti osoitteessa mtvema.com

Kuvia ja lisätietoja löytyy osoitteesta  press.mtvema.com

Oona Kasslin

oona.kasslin@miltton.fi

2015 MTV EMA:
2015 MTV EMA -lähetystä (sponsorina Tezenis Underwear, Guitar Hero ja JuicyPlay.se) voi seurata MTV:n kanavissa ympäri maailman sunnuntaina 25.10.2015 klo 20.00 CET. Gaala pidetään tänä vuonna Mediolanem Forumilla Milanossa yhteistyössä Expo 2015:n kanssa ja se on yksi maailman suurimmista musiikkitapahtumista. Lähetys näkyy yli 60 kanavalla ja se tavoittaa lähes 700 miljoonaa kotitaloutta ympäri maailman. MTV EMA on MTV:n palkintogaala, jossa juhlitaan musiikkimaailman kuumimpia tähtiä, annetaan tunnustusta artisteille ympäri maailman ja tuodaan musiikin ystäviä yhteen ainutlaatuisen viikkoja kestävän kokemuksen kautta, joka huipentuu gaalailtaan.

MTV:
MTV on maailman johtava nuorisoviihdebrändi. Tavoittaen maailmanlaajuisesti yli puoli miljardia kotitaloutta, se on monelle vuosituhannen vaihteen nuorelle, musiikille, fanille ja artistille kulttuurinen koti, joka on uusien innovatiivisten ohjelmaformaattien edelläkävijä. MTV heijastaa ja luo populaarikulttuuria palkitulla sisällöllään, joka yhdistelee tarinankerrontaa, musiikkia ja aktivismia TV:ssä, verkossa sekä mobiilisovelluksina. MTV on osa Viacom International Media Networksia, Viacom Inc:ia (NASDAQ: VIA, VIAB), joka on maailman johtava sisällöntuottaja eri media-alustoilla.