Pitäkää lusikoistanne kiinni! Uusissa Ben & Jerry’s Topped -jäätelöissä on lusikoitavan pehmeä, paksu kuorrute

Ben & Jerry’s -jäätelöiden makugurut ovat jälleen ylittäneet itsensä pohtiessaan, miten viedä jäätelö täysin uudelle tasolle. Ben & Jerry’s Topped -uutuusjäätelöistä löydät kerroksittain runsaita herkkupaloja ja kastikepyörteitä, ja kaiken kruunaa rakkaudella tehty loppusilaus: lusikoitavan pehmeä, paksu suklainen kuorrute.

”Olemme todella innoissamme näistä uutuuksista, sillä Topped-sarja on täysin uusi innovaatio! Pitkän ja hartaan tuotekehittelyn tuloksena nämä jäätelöt yhdistelevät faniemme suosikkimakuja ja ihania kastikkeita ennennäkemättömillä tavoilla, ja herkkujäätelöstä voi nyt nauttia kuorrutettuna. Uutuuksilla on tuttuun tapaan myös Reilun kaupan merkki”, sanoo Ben & Jerry’s tuotepäällikkö Hanna Lehtisalo.

Topped Salted Caramel Brownie on herkullista vaniljajäätelöä, jossa yhdistyvät suloisesti suolainen kinuskikastike, pehmeät suklaabrowniet ja suklaiset herkkupalat – sekä kaiken kukkuraksi pehmeä lusikoitava suklainen kuorrute. Todellinen överiherkku nautiskeluhetkiin siis!

Topped Strawberry Swirled on täydellinen jäätelöherkku heille, jotka haluavat yhdistelmän marjaa ja makeaa elämää. Lusikoi itsesi läpi paksun valkosuklaisen kuorrutteen, makean kermajäätelön, mansikka- ja vaahtokarkkikastikepyörteiden, keksimurujen ja valkosuklaisten herkkupalojen. Tämä uutuusjäätelö vastaa valkosuklaisesta jäätelöstä haaveilleiden fanien toiveisiin!

Uutuuksien suositushinnat alkaen 6,8 €.

Kaikki uutuusjäätelöt ovat maisteltavissa 15.–18.3.2017 #Hymynresepti-jäätelöbaarissa osoitteessa Miltton Showroom, Uudenmaankatu 4–6, Helsinki.

Syödessäsi hyvää, teet hyvää – Ben & Jerry’s -jäätelö on vastuullinen valinta

Jo 1970-luvulla, kun Ben ja Jerry perustivat jäätelömyymälän vanhalle huoltoasemalle Vermontissa, heillä oli selkeä tavoite: valmistaa parasta mahdollista jäätelöä mahdollisimman mukavalla tavalla. He uskoivat, että yrityksillä on vastuu parantaa elämänlaatua kaikilla niillä alueilla, joita sen toiminta koskettaa.

Tämä tavoite ohjaa toimintaa edelleen, ja Ben & Jerry’s -jäätelöön valitaan vain laadukkaimmat ja vastuullisimmat raaka-aineet, aina maidosta ja kananmunista alkaen.

Kuten kaikki Ben & Jerry’s -jäätelöt, myös kevään uutuudet kantavat ylpeinä kyljessään Reilun kaupan merkkiä. Se kertoo, että tuotteen raaka-aineista on maksettu oikeudenmukainen hinta viljelijälle ja raaka-aineet on tuotettu ihmisiä ja ympäristöä kunnioittaen. Vanilja, kaakao, sokeri, banaani ja kahvi ovat esimerkkejä jäätelöissä käytetyistä Reilun kaupan raaka-aineista.

Myös kaikki Ben & Jerry’s -jäätelöissä maistuvat suklaabrowniet on hankittu vastuullisesti: ne tulevat New Yorkista Greyston Bakery -leipomosta. Greyston työllistää ja tukee henkilöitä, joiden on vaikea saada työtä muualta. Heidän tunnuslauseensa on: emme palkkaa ihmisiä leipomaan brownieita, vaan leivomme brownieita voidaksemme palkata ihmisiä.

Lisätietoja jäätelöuutuuksista:

Reetta Wallén, viestinnän suunnittelija, PR / Miltton Oy