Pohjoismaiden suurin muotiportaali Trendsales laajentaa toimintaansa

-         Luksustuotteita jopa puoleen hintaan

Nyt tyylitietoiset suomalaiset voivat tehdä kauppoja maan rajojen yli sillä Pohjoismaiden suurin verkossa toimiva muotiportaali Trendsales laajentaa toimintaansa monen maan laajuiseksi verkostoksi. Pohjoismaissa ja Saksassa toimiva portaali tarjoaa kauppapaikan niin yksityishenkilöille kuin yrityksillekin. Valikoimissa on yli miljoona myynnissä olevaa uutta ja käytettyä tuotetta, joiden aitous on taattu. Sivusto on erikoistunut second-hand -vaatteisiin ja -asusteisiin, mutta Trendsales Shop toimii myyntikanavana myös uusille tuotteille. Tilin luominen on ilmaista.

Pohjoismaiden suurin verkossa toimiva muotiportaali edistää Pohjoismaiden ja Saksan välistä kauppaa

Skandinaavinen muoti, muotoilu ja laadukkaat luksustuotteet houkuttelevat kuluttajia. Niinpä online-muotiportaali Trendsales päätti laajentaa toimintaansa niin, että kuluttajat voivat ostaa tuotteita laajasta monen maan verkostosta. Verkoston avulla muodin ja muotoilun hittituotteet on helppo löytää, myös Suomessa harvinaisemmat merkit kuten Céline, Chanel ja Saint Laurent Paris. Tunnettujen merkkituotteiden lisäksi lasten vaatteita on valikoimassa runsaasti, joten pikkuväen vaatekaapin uusiminen on helpompaa ja edullisempaa kuin koskaan aikaisemmin. Laajan kohdeyleisön ansiosta myös myyminen on helppoa. Trendsales toimii Norjassa, Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa, ja sivusto onkin saavuttanut jo huikean suosion.

”Trendsales edistää laatutuotteiden kaupan käyntiä Pohjoismaiden ja Saksan välillä. Käyttäjämme voivat sekä ostaa että myydä helposti laatutuotteita, joiden aitouden takana pystymme seisomaan. Trendsales on Pohjoismaiden suurin online-portaali muoti- ja merkkituotteiden sektorilla. Meillä on tällä hetkellä yli 750 000 käyttäjää ja 90 000 myyntitapahtumaa kuukaudessa ja luvut kasvavat kaiken aikaa”, kertoo Trendsalesin osakas Magdalena M. Pawlowicz.

Mobiili- ja onlineshoppailu on kasvussa

Vuoden 2014 alussa Trendsales saavutti yli miljoonan aktiivisen ilmoituksen rajapyykin ensimmäistä kertaa historiansa aikana. Portaali tarjoaa nykyään myös mobiilisovelluksen, joka helpottaa shoppailua entisestään. Muotiportaalin yli 5000 eri tuotemerkin joukosta jokainen löytää itselleen jotakin. Mikäli päivän ilmoitusten joukosta ei löydy mieluista tuotetta, sivustoa kannattaa pitää silmällä sillä uusia ilmoituksia ilmaantuu sekunnin välein. Noin puolet ilmoitettavista tuotteista on käyttämättömiä, mutta nopeus ostopäätöksen tekemisessä on valttia sillä jokainen ilmoitus saa keskimäärin kuusi vastausta.

Noin 80 prosenttia Trendsales-sivuston käyttäjistä on naisia​​, jotka ostavat ja myyvät tuotteita toisilleen​. Monet käyttävät Trendsales-sivustoa paitsi kauppapaikkana myös keskustelufoorumina.

"Voi sanoa, että Trendsales-sivuston menestys syntyy yhdistämällä naisten kaksi mieluisinta harrastusta: viestintä ja shoppailu. Siksi Trendsales ei ole ainoastaan markkinapaikka verkossa, se on myös käyttäjilleen omistettu yhteisö, josta saa loistavia vinkkejä ja apua”, Pawlowicz kommentoi.

Faktat:

- Trendsales on Skandinavian suurin online-muotiportaali

- 90 000 myyntitapahtumaa kuukaudessa, ja noin 1,2 miljoonaa myyntitapahtumaa vuodessa

- Uusia ilmoituksia sekunnin välein ympäri vuorokauden

- Noin puolet tuotteista käyttämättömiä

- Jokainen ilmoitus saa keskimäärin kuusi vastausta

- Kolme hakua sekunnissa kellon ympäri

- Trendsales-sivustolla on yli 5000 eri tuotemerkkiä

Lue lisää: www.trendsales.fi