POPIN SUPERTÄHTI JUSTIN BIEBER TÄYDENTÄÄ MTV EMA 2015 -GAALAN ESIINTYJÄKAARTIA

VOIT NYT ÄÄNESTÄÄ SUOSIKKEJASI OSOITTEESSA MTVEMA.COM

Justin Bieber on kiinnitetty esiintymään vuoden 2015 MTV EMA -gaalaan. Suosittu supertähti paljasti Facebook –tilillään tulevansa esiintymään 25. lokakuuta klo 22 Suomen aikaa Milanon Mediolanum Forumilta livenä lähetettävään gaalaan yhdessä muiden huippuartistien kanssa. Esiintyminen tulee samalla antamaan esimakua artistin marraskuun 13. päivänä julkaistavasta Purpose-albumista.

“Olen innoissani päästessäni esiintymään ja paljastamaan materiaalia uudelta albumiltani faneilleni ympäri maailmaa. EMA-gaalassa on aina hauskaa. On mahtavaa palata lavalle – tästä tulee hauskaa!” Bieber kertoo.

Gaalan juontajina toimivat tänä vuonna huippuartisti Ed Sheeran sekä upea Ruby Rose. Kaikkia kategorioita voi äänestää 24. lokakuuta klo 00:59 asti osoitteessa mtvema.com.

Gaalan vakuuttavaan esiintyjäkaartiin kuuluvat tänä vuonna Justin Biberin lisäksi mm. Andrea Bocelli, Pharrell Williams, Ed Sheeran & Rudimental, Ellie Goulding, Jason Derulo, Twenty One Pilots, Martin Garrix, Afrojack, Tori Kelly, James Bay, Jess Glynne, Macklemore ja Ryan Lewis.

Löydät pressimateriaalia ja lisätietoja osoitteesta press.mtvema.com.

Oona Kasslin

oona.kasslin@miltton.fi

2015 MTV EMA:
2015 MTV EMA -lähetystä voi seurata MTV:n kanavissa ympäri maailman sunnuntaina 25.10.2015 klo 20.00 CET. Gaala pidetään tänä vuonna Mediolanem Forumilla Milanossa yhteistyössä Expo 2015:n kanssa ja se on yksi maailman suurimmista musiikkitapahtumista. Lähetys näkyy yli 60 kanavalla ja se tavoittaa lähes 700 miljoonaa kotitaloutta ympäri maailman. MTV EMA on MTV:n palkintogaala, jossa juhlitaan musiikkimaailman kuumimpia tähtiä, annetaan tunnustusta artisteille ympäri maailman ja tuodaan musiikin ystäviä yhteen ainutlaatuisen viikkoja kestävän kokemuksen kautta, joka huipentuu gaalailtaan.

MTV:
MTV on maailman johtava nuorisoviihdebrändi. Tavoittaen maailmanlaajuisesti yli puoli miljardia kotitaloutta, se on monelle vuosituhannen vaihteen nuorelle, musiikille, fanille ja artistille kulttuurinen koti, joka on uusien innovatiivisten ohjelmaformaattien edelläkävijä. MTV heijastaa ja luo populaarikulttuuria palkitulla sisällöllään, joka yhdistelee tarinankerrontaa, musiikkia ja aktivismia TV:ssä, verkossa sekä mobiilisovelluksina. MTV on osa Viacom International Media Networksia, Viacom Inc:ia (NASDAQ: VIA, VIAB), joka on maailman johtava sisällöntuottaja eri media-alustoilla.