Poptähtien luottosuunnittelija Alex Perryn aurinkolasimallisto rantautuu Suomeen

Suomen kesään saapuu tyylikäs tuulahdus Australian rannikoilta, kun Specsavers lanseeraa yksinoikeudella muotisuunnittelija Alex Perryn aurinkolasimalliston. Rihannan, Jennifer Lopezin ja muiden kaunotarten hovisuunnittelijana tunnettu Perry on luonut lumoavan malliston, joka huokuu klassista glamouria ja vanhanajan Hollywood-henkeä.  Alex on suomalaisille tuttu myös Australian Huippumalli haussa -ohjelmasta, jonka tuomarina hän toimii.

Alex Perryn uutuusmallisto lunastaa takuuvarmasti paikkansa kesän aurinkolasimuodin aallonharjalta. Australialainen muotisuunnittelija on hakenut upeaan mallistoon inspiraatiota historiallisilta tyyli-ikoneilta, kuten Audrey Hepburnilta, Grace Kellyltä ja Jackie O:lta. Hienostuneet kehykset ovat klassisen kauniita ja niissä toistuvat tämän kevään trendivärit aina punaisesta syvään violettiin ja lumenvalkoisesta havannanruskeaan. Lisäksi kaikista uutuusmalleista löytyy lukuisia huomiota herättäviä yksityiskohtia, kuten strasseja ja art deco -tyylin mukaisia koristeita.

Perry on kansainvälisesti tunnettu iltapukujen suunnittelija, joka on luonut säkenöiviä asukokonaisuuksia niin Rihannalle, Jennifer Lopezille kuin Claudia Schifferille. Designer on valmistunut arvostetusta East Sydney Fashion Design Studiosta. Karismaattinen Alex löysi oman tavaramerkkinsä jo varhaisessa vaiheessa – hänet tunnetaan edelleenkin käsityönä tehdyistä ja henkeäsalpaavan kauniisti leikatuista iltapuvuista. Alex on toiminut Australian Huippumalli haussa -ohjelman tuomarina jo seitsemän tuotantokauden ajan, jonka lisäksi hänet nähtiin Muodin huipulle -ohjelman tyylikonsulttina vuonna 2011. Muotisuunnittelijan luomuksia on totuttu näkemään Voguen ja lukuisten muiden muotilehtien kansissa.

Alex Perryn uutuusmallisto sisältää kuusi mallia ja se on myynnissä Specsavers Optikko -liikkeissä kautta maan. Aurinkolasien hinta on 179 euroa, joka sisältää Pentax-linssit vahvuuksilla. Kaikkia malliston näyttäviä aurinkolaseja voi lainata kuvauksiin Miltton Showroomilta.

Viestintäjohtaja Irene Hernberg, Specsavers Finland, 040 662 5866, irene.hernberg@specsavers.com
Tuoteasiantuntija Tanja Korteniemi, Specsavers Finland, 040 670 6240, tanja.korteniemi@specsavers.com

Kuvapyynnöt:
Viestintätoimisto Miltton, Maiju Meriläinen, 040 765 6146, maiju.merilainen@miltton.fi

Kehyslainat:
Miltton Showroom, Uudenmaankatu 4–6, Helsinki, 045 657 9607, showroom@miltton.fi

Specsavers Optical Group on maailman suurin yksityinen optisen alan yhtymä, jolla on yli 1 400 optikkoliikettä Iso-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa. Yhtymän kokonaisliikevaihto oli vuonna 2011 1,7 miljardia euroa. Optikot Doug ja Mary Perkins perustivat Specsaversin vuonna 1984, ja se on edelleen perheyritys. Suomessa Specsavers aloitti heinäkuussa 2007, ja ketjun liikeverkosto kattaa koko maan.