PUMA JULKAISEE MALLIKAPPALEEN KAUAN ODOTETUSTA evoPOWER -KENGÄSTÄ

PUMA on esitellyt mallikappaleen kahden viikon päästä julkaistavasta evoPOWER -jalkapallokenkämallistosta. Mallikappale, evoPOWER CAMO, vastaa teknisiltä ominaisuuksiltaan julkaistavaa mallistoa, mutta sitä koristaa lisäksi tyylikäs maastokuviointi. Kenkien teknisistä ominaisuuksista paljastetaan enemmän varsinaisen malliston julkaisun yhteydessä, mutta kengät on erityisesti suunniteltu antamaan suoritukseen lisää voimaa ja tarkkuutta.

Seuraavan kahden viikon ajan jalkapallolegendat Cesc Fàbregas, Mario Balotelli ja Marco Reus käyttävät kenkiä harjoituksissaan ja peleissään.

“Mallikappaleessa on aina jotain erityistä, ja olen iloinen saadessani olla yksi harvoista valituista, jotka saavat mahdollisuuden pelata näissä täysin uudenlaisesti suunnitelluissa kengissä. Odotan aina jännityksellä sitä, kun PUMA esittelee uuden kenkämallinsa minulle, ja tämä malli on mielestäni erityisen hieno. Olen koekäyttänyt tätä mallia jo jonkin aikaa, ja olenkin innoissani saadessani liikkua niissä”, Cesc Fàbregas kertoo evoPOWER CAMO:sta.

Mallikappaleet ovat myynnissä valituissa nettikaupoissa 16.1.2014 asti. Lisätietoja ja videoita uudesta evoPOWER-kengästä löytyy osoitteesta www.pumafootballclub.com

Yhteydenotot:

Tim Stedman, International PR, PUMA

tim.stedman@puma.com

PUMA on yksi maailman johtavista urheilubrändeistä, joka suunnittelee, kehittää, myy ja markkinoi jalkineita, vaatteita ja asusteita. Jo yli 65 vuoden ajan PUMA on suunnitellut tuotteita maailman nopeimmille huippu-urheilijoille. Sen urheilusuoritukseen ja elämäntyyliin keskittyvät tuotemerkit sisältävät kategorioita kuten jalkapallo, juoksu, valmennus ja fitness, moottoriurheilu ja golf. PUMA vaalii innovatiivisuutta tehden yhteistyötä maineikkaiden muotitalojen, kuten Alexander McQueen ja Mihara Yasuhiro, kanssa. PUMA Group omistaa seuraavat tuotemerkit: PUMA, Cobra Golf, Tretorn, Dobotex ja Brandon. PUMA myy tuotteitaan yli 120 maassa ja työllistää yli 10 000 henkilöä ympäri maailman. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Saksassa, Herzogenaurach:ssa. Lisätietoja löydät osoitteesta http://www.puma.com