PUMAn uutuuksissa kehystrendit kohtaavat urheilutuotteiden käyttömukavuuden

Dynaaminen kehysmallisto saapuu Specsaversille 17.11.2014

Ympäri maailman laadukkaista urheiluvaatteistaan ja asusteistaan tunnettu PUMA-tuotemerkki lanseeraa uuden silmälasimalliston, joka saapuu Specsavers Optikko -liikkeisiin 17.11.2014. Uutuusmallisto kuvastaa PUMAn perusajatusta – urheiluvaatteille ja asusteille ominainen keveys, käytännöllisyys ja käyttömukavuus näkyvät myös PUMAn kehyksissä. Mallistoon kuuluu silmälaseja sekä naisille että miehille. Alkuvuodesta 2015 PUMA tuo markkinoille myös 6-osaisen aurinkolasimalliston.

Maailmanlaajuisesti tunnettu urheilutuotemerkki PUMA tuo markkinoille muutakin kuin urheiluvaatteita ja välineitä. Rudi Dasslerin vuonna 1948 perustaman PUMAn tunnuslause Forever faster kuvastaa paitsi brändin loputonta pyrkimystä seuraavaan maaliin, myös kevyempiä tuotteita ja parempaa istuvuutta, jotka mahdollistavat kovan harjoittelun. PUMAn dynaaminen mallisto on energinen ja käytännöllinen, kehykset pysyvät päässä vauhdikkaassakin menossa. Uutuusmallistosta itselleen sopivat kehykset löytävät niin urbaanit kaupunkilaiset, energiset ja tavoitteelliset urheilijat kuin tyylikkäät arjen aktiivitkin.-

- Puma on juuri sopiva kehysmallisto sporttisille ja rennoille silmälasikäyttäjille. Kehysmallisto on iloisen reipas myös väritykseltään. Toiminnallisuutta ei tietenkään ole unohdettu, koska kyseessä on sporttimerkki, kertoo Specsaversin tuotejohtaja Tanja Korteniemi.

PUMAn uutuusmallisto yhdistää urheilutuotteiden käytännöllisyyden kehysmuodin trendeihin

PUMA-kehyksissä on otettu huomioon paitsi tyylikkyys myös urheilutuotteista tuttu käyttömukavuus. Esimerkiksi PUMA 01 -kehysten aisoissa ovat pehmusteet varmistavat kehysten täydellisen istuvuuden. Muovipehmusteet takaavat kehyksen istuvuuden urheillessa, ja ne ovat irrotettavat. Mallistossa on paljon värivaihtoehtoja näyttävistä hillitympiin kehyksiin. PUMA-kehykset ovat tarkoitettu urheilijoiden lisäksi kaikille tyylitietoisille kuluttajille, jotka haluavat kehyksiltä näyttävän ulkonäön lisäksi istuvuutta ja mukavuutta.

Kehysmateriaaleissa yhdistyvät keveys ja kestävyys

15-osaiselle PUMA-kehysmallistolle ominaista on materiaalien keveys. Energisessä PUMA-mallistossa kehykset ovat suunniteltu pysymään kasvoilla vauhdikkaassakin menossa. Jokaisen PUMA-kehyksen sankaa koristaa brändin ikoninen logo.

Kansainvälistä menestystä nauttiva saksalainen PUMA on kerännyt kiitosta vaatteistaan, urheiluvälineistään ja asusteistaan jo useiden vuosikymmenten ajan. Specsavers Optikko -liikkeisiin kautta maan brändin uutuusmallisto saapuu 17.11.2014. Kaikki kehykset ovat lainattavissa kuvauksiin Miltton Showroomilta. Tutustu kehysmallistoihin tarkemmin osoitteessa www.specsavers.fi.

Viestintäjohtaja Irene Hernberg, Specsavers Finland, 040 662 5866, irene.hernberg@specsavers.com
Tuotejohtaja Tanja Korteniemi, Specsavers Finland, 040 670 6240, tanja.korteniemi@specsavers.com

Kuvapyynnöt:
Viestintätoimisto Miltton, Soila Lehkonen, 050 382 0170, soila.lehkonen@miltton.fi

Kehyslainat:
Miltton Showroom, Uudenmaankatu 4–6, Helsinki, 045 657 9607, showroom@miltton.fi

Specsavers Optical Group on maailman suurin yksityinen optisen alan yhtymä, jolla on yli 1 700 optikkoliikettä Iso-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa. Yhtymän kokonaisliikevaihto oli vuonna 2013 yli 2,3 miljardia euroa. Optikot Doug ja Mary Perkins perustivat Specsaversin vuonna 1984, ja se on edelleen perheyritys. Suomessa Specsavers aloitti heinäkuussa 2007, ja ketjun suomalaisten paikallisyrittäjien omistuksessa oleva liikeverkosto kattaa koko maan.
www.specsavers.fi