PYHÄINPÄIVÄN VAIKUTUS BUSSILIIKENTEESEEN

Pyhäinpäivää vietetään tänä vuonna lauantaina 3.11. Pyhäinpäivä vaikuttaa bussiliikenteen aikatauluihin viikonlopun aikana seuraavasti:

-    perjantaina 2.11.2012 ajetaan perjantailiikenne
-    lauantaina 3.11.2012 ajetaan pyhäliikenne (S-vuorot, ei SS-vuoroja)
-    sunnuntaina 4.11.2012 ajetaan sunnuntailiikenne (S- ja SS-vuorot).

Aikataulu- ja hintatiedot palvelunumeroista ja internetistä

Aikataulut voi tarkistaa puhelimitse Matkahuollon palvelunumerosta 0200 4000, joka on avoinna
kaikkina viikonpäivinä ympäri vuorokauden. Numerossa palvelee Matkahuollon asiakaspalvelukeskus ma-pe
klo 8-17. Muina aikoina ja myös pyhäpäivinä palvelunumerossa aikataulutiedusteluihin vastaa Eniro Sentraali
Oy. Puhelun hinta on 1,99 €/min + pvm.

Aikataulutiedot saa myös Matkahuollon internetsivuilta löytyvästä aikatauluhausta.
Matkapuhelimen käyttäjää palvelevat mobiiliaikataulut osoitteessa m.matkahuolto.fi. Aikatauluhaku kattaa
kaikki Suomen pika-, vakio- ja lähiliikenteen bussivuorojen aikataulutiedot. Internetsivujen aikatauluhaun
kautta voi myös ostaa bussilippuja sekä tehdä paikkavarauksia. Pikavuorojen aikatauluja voi katsoa lisäksi YLE:n teksti-tv:n sivulta 440.

Tutustu Matkahuollon palveluihin myös Facebookissa http://www.facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä
http://twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila -blogissa osoitteessa http://kahvila.matkahuolto.fi.

Jukka Ylitalo, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 764 4386 tai sähköposti jukka.ylitalo@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalaisten bussiyritysten omistama bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut kehittää ja ylläpitää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja ja -tuotteita, muun muassa valtakunnallista matkalippujärjestelmää. Pakettipalvelut ylläpitää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusta, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen, Ahvenanmaalle sekä DHL Expressin kautta ympäri maailmaa. Verkkokaupan ja etämyynnin pakettipalveluja saa Suomen Lähikauppa Oy:n toimipaikoista, joita ovat Siwat, Euromarketit ja Valintatalot. Matkalippujen lunastus- ja matkakorttien latauspalveluja tarjoavat R-kioskit. Matkahuollon noin 2 500 palvelupisteestä 50 on yhtiön omia toimipaikkoja.