Raipen jäähyväiset on Ilveksen ikimuistoisin hetki

”Raipe on ollut oikeesti maaginen ja vertaansa vailla oleva jäämies” ja ”Mun tajunnassani Raipe miltei on Ilves”, kommentoivat fanit kylmiä väreitä nostattanutta suosikkihetkeään.

Ilveksen fanit saivat äänestää joukkueensa ikimuistoisinta hetkeä rahoitusyhtiö Collectorin tarjoamasta kahdeksanosaisesta Ilveksen klassikkohetket -videosarjasta. Sarjassa on esitelty Suomen kaikkien aikojen menestyneimmän jääkiekkoseuran ikimuistoisimpia hetkiä ja tunnelmoitu upeita onnistumisia aina Suomen mestaruudesta 1952 kaikkien aikojen pisimpään SM-liigaotteluun.

Kahdeksassa upeassa hetkessä on ollut valinnan varaa, mutta fanien valinta oli ylivoimainen. Kaikista annetuista äänistä huimat 57 % annettiin Raimo Helmisen jäähyväisille. Raipen uran viimeinen peli, 6. puolivälieräottelu Ilves-Kärpät käytiin maaliskuussa 2008 ja paidan jäädytys tapahtui saman vuoden marraskuussa. Nämä hetket ovat jääneet Ilveksen fanien mieliin kaikista ikimuistoisimpina.

”Fanit ovat nyt puhuneet. Videoista saamamme kommenttitulva on osoittanut, että tämä on se hetki, joka sykähdyttää kaikista eniten. Raipen koskettavat jäähyväiset ovat piirtyneet niin nuorten kuin vanhempien Ilves-fanien muistoihin”, Collectorin toimitusjohtaja Miika Engström toteaa.

Facebookissa käydyn äänestyksen pääpalkintona arvottiin 1 000 euron lahjakortti SOK:n ja Prisman verkkokauppoihin. Lisäksi palkintoina annetaan Ilveksen keräilytavaraa, kuten liigapelaajien mailoja, harjoituspelipaitoja ja kypäriä, sekä kaksi VIP-pakettia Tampereella järjestettävään Open Ice Winter Classic -otteluun. Voittajat palkitaan 21.11. Ilves-Blues-ottelussa.

Katso Raipen koskettavat jäähyväiset: http://www.youtube.com/watch?v=HM587HOF7f0#t=31

Toimitusjohtaja Miika Engström, Collector, 0400 998 970, miika.engstrom@collector.fi

www.collector.fi

Collector on luottomarkkinointiyritys, jonka tavoitteena on olla luova ja uudella tavalla ajatteleva toimija rahoitusalalla. Collector tarjoaa yrityksille palveluita, jotka vapauttavat pääomaa ja mahdollistavat tehokkaan ja turvallisen ostamisen sekä laskulla että osamaksulla. Collector tarjoaa myös laina- ja talletuspalveluja sekä luottokortteja yksityishenkilöille. Collector on kasvanut tasaiseen tahtiin aloitettuaan toimintansa vuonna 1999. Tällä hetkellä Collectorilla on yli 200 työntekijää, jotka työskentelevät Göteborgin, Tukholman, Oslon ja Helsingin toimipisteissä.