RINA SAWAYAMA ZALANDON UUDEN DESIGNER-KAMPANJAN LÄHETTILÄÄKSI

• Zalando esittelee uuden Designer-kampanjan, jonka lähettiläänä aloittaa Rina Sawayama
  • Uuden eksklusiivisen kampanjan ohjaa ja kuvaa tunnettu muotivalokuvaaja Carlijn Jacobs
  • Zalando vahvistaa Designer-puoltaan tuomalla markkinoille uudelle sukupolvelle suunnatun alustan luksustuotteiden shoppailuun

KAMPANJAKUVIA // KAMPANJAVIDEO [30sek 16x9 / 30sek 9x16]

Zalando, johtava eurooppalainen muodin ja lifestylen verkkoalusta, jatkaa Designer-tarjonnan vahvistamista julkistamalla yhteistyön laulaja, näyttelijä ja malli Rina Sawayaman kanssa, joka nimitetään Zalandon Designer-lähettilääksi vuodelle 2024. Rinan tyylitaju ja tapa ilmaista persoonallisuuttaan ja taiteellisuuttaan muodin avulla edistävät yksilöllisyyden tunnetta, joka resonoi monipuolisen yleisön keskuudessa. Hänen peloton lähestymistapansa muotiin ei vain heijasta hänen luovaa näkemystään, vaan myös vahvistaa aitouden, inklusiivisuuden ja rajojen työntämisen merkityksiä, jotka ovat kaikki Zalandolle keskeisiä arvoja.

Tammikuussa 2024 alkava vuoden mittainen kumppanuus hyödyntää tärkeimpiä muodin hetkiä vuoden 2024 aikana. Kumppanuuden tarkoitus on myös jatkaa Zalandon Designer-puolen esittelyä uskottavana alustana uuden sukupolven luksuskuluttajille, tarkoituksena esitellä tuore, erilainen ja inspiroiva shoppailukokemus.

Kumppanuuden alkamisen kunniaksi naisten johtama luova kampanja, jonka on kuvannut ja ohjannut maineikas muotivalokuvaaja Carlijn Jacobs ja stailannut Georgia Pendlebury, vangitsee Rinan monimuotoisen persoonallisuuden ainutlaatuisen linssin läpi. Konsepti saa inspiraationsa persoonallisuuksien, toisinaan introverttien tai ekstroverttien, kirkkaiden tai tummien, vastakkainasettelusta luoden Rinalle tilaa ilmentää erilaisia versioita itsestään. Luovia ja kulttuurisia elementtejä yhdistävä kampanja antaa Rinalle mahdollisuuden kuvata koko persoonallisuuttaan samalla kun hän navigoi todellisuuden ja fantasian välillä.

”Olen todella innoissani uudesta Zalandon Designer-lähettiläskumppanuudesta. Muodilla on aina ollut ja on edelleen tärkeä rooli elämässäni, sillä se antaa voimaa itseilmaisulle, joten kumppanuus tuntuu luonnolliselta. Tiivis yhteistyö inspiroivien ja luovien naisten kanssa tässä kampanjassa antoi minulle vapauden esitellä persoonallisuuteni eri puolia. Olen innoissani saadessani työskennellä brändin kanssa, jolla on samat arvot ja visio, ja odotan innolla, mitä tuleva vuosi tuo tullessaan”, Rina Sawayama iloitsee.

Kampanja merkitsee myös uuden, parannellun Designer-kokemuksen lanseerausta Zalandossa – alustaa, joka tarjoaa uudenlaista näkökulmaa Designer-inspiraatioon. Zalandon digitaalisen tavaratalon luksuskerroksena toimiva uusi Designer-alusta tarjoaa sekä vakiintuneita että nousevia brändejä, tuoden esiin kiinnostavaa sisältöä ja inspiroiden kuluttajia tutkimaan ja ilmaisemaan itseään muodin kautta.

”Olemme innoissamme yhteistyöstä Rina Sawayaman kanssa, jolla on sama visio aitouden ilmentämisestä muodin kautta. Tämän kumppanuuden käynnistämisen lisäksi jatkamme Zalandon aseman vahvistamista designer-ympäristössä sivustomme Designer-käyttäjäkokemuksen kautta, tekemällä siitä uuden sukupolven luksuskuluttajien suosikkikohteen", sanoo Zalandon Director Designer & Luxury Lena-Sophie Röper.

#RinaSawayamaxZalando

@Zalando

TIETOA ZALANDOSTA

Zalando (https://corporate.zalando.com) on Euroopan johtava muodin ja lifestylen verkkoalusta.     Berliinissä vuonna 2008 perustettu Zalando tarjoaa muotia päästä varpaisiin yli 51 miljoonalle aktiiviselle asiakkaalle 25 markkina-alueella. Valikoimiimme kuuluu vaatteita, kenkiä, asusteita ja kosmetiikkaa. Merkkivalikoimaamme lukeutuvat sekä kansainvälisesti tunnetut nimet että paikalliset brändit. Zalandon verkkokauppa on kohtaamispaikka inspiraatiolle, innovaatiolle ja ostoksille. Euroopan muodikkaimpana teknologiayhtiönä Zalando pyrkii kehittämään digitaalisia ratkaisuja tarjotakseen kokonaisvaltaisen muotielämyksen asiakkailleen, yhteistyökumppaneilleen sekä kaikille niille, jotka ovat muovaamassa Zalandon tarinaa.  Tavoitteenamme on toimia muodin lähtöpisteenä ja kestävänä alustana, jolla on positiivinen nettovaikutus ihmisille ja maapallolle.

TIETOA RINA SAWAYAMASTA

Rina Sawayama, brittiläis-japanilainen artisti, yhdistää saumattomasti musiikillisen lahjakkuuden ja rohkean muodin ilmaistakseen identiteettiään. Hänen viimeisin albuminsa "Hold The Girl" pääsi Britannian Top 3 Albumit -listalle, mikä teki hänestä korkeimman listasijoituksen saaneen japanilaisen artistin Isossa-Britanniassa. Rina, joka on myös BRIT Breakthrough Artist -ehdokas, laajentaa vaikutusvaltaansa näyttelemiseen elokuvassa John Wick: Chapter 4. Musiikin lisäksi hänen ainutlaatuinen tyylinsä, jossa yhdistyvät japanilainen ja brittiläinen muoti, on koristanut huippujulkaisujen, kuten Brittien Voguen, Billboardin ja Vogue Singaporen, kansia. Rinan sitoutuminen itseilmaisuun ja kulttuurisiin yhteyksiin resonoi, kun hän luo uraansa sekä musiikissa että muodissa