Robin haastaa: lähde mukaan Nenäleipuriksi!

Nenäleipurit Ylen Aamu-tv:ssä 3.–7.11.2014

Nenäpäivä-kampanjan Hyvän Tekijä Robin haastaa suomalaiset leipomaan Nenäpäivän hyväksi ja myymään herkut Nenäpäivä-keräyksen kartuttamiseksi. Nenäpäivä-kampanjan viimeisellä viikolla 3.–7.11.2014, Robin ja Nenäleipurit nähdään ruudussa joka aamu ennen kello kahdeksaa. Nenäleipureiksi saapuvat muun muassa Aira Samulin, Kaj Kunnas ja Jari Sillanpää.

Nenäpäivän visiona on Suomi, jossa jokainen edistää kehitysmaiden lasten ihmisarvoisen elämän toteutumista. Ruokabloggaajat ja muut intohimoiset ruuanlaittajat voivat nyt näyttää taitonsa Nenäleipureina – myydä herkut vaikka työpaikalla – ja lahjoittaa keräämänsä tuoton Nenäleipureiden tiimiin Nenäpäivän netissä: nenäpäivä.fi/nenäleipurit

Inspiraatioksi kannattaa katsoa Robinin Nenäpäivä-reseptit ja vinkit leivontaan Nenäpäivän netistä: nenäpäivä.fi/ideoita

Käytä mahdollisimman montaa Nenäpäivän lahjoitustuotetta ja luo oma Nenäpäivä-herkkusi!

Katso Robinin haaste >>

Robin ja Nenäleipurit Ylen Aamu tv:ssä Nenäviikolla

Nenäpäivä-kampanjan viimeisellä viikolla 3.–7.11.2014 Ylen Aamu-tv:ssä nähdään Robin ja Nenäleipurit joka aamu ennen kello kahdeksaa. Herkkujen koristelun äärellä Robin vaihtaa kuulumisia eri alojen innostavien henkilöiden kanssa. Robinin vieraiksi saapuvat muun muassa Aira Samulin, Kaj Kunnas ja Jari Sillanpää. Päivän aikana koristellut herkut myydään Nenäpäivän hyväksi. Kuvat Nenäleipureiden herkuista ja kulissien takaa julkaistaan Nenäleipureiden tiimissä (nenäpäivä.fi/nenäleipurit).

Lisätietoa Nenäpäivä-kampanjasta:

Tea Saloranta | markkinointi- ja viestintäpäällikkö | Nenäpäivä-säätiö

puh. 040 539 5498 | tea.saloranta@nenapaiva.fi | nenäpäivä.fi

Nenäpäivä-säätiö järjestää vuosittain valtakunnallisen Nenäpäivä-kampanjan, jonka tarkoituksena on hankkia varoja kehitysmaiden lasten ihmisarvoisen elämän edistämiseksi. Nenäpäivän tuella yhdeksän järjestöä: Suomen UNICEF, Suomen Punainen Risti, Kirkon Ulkomaanapu, Fida International, Pelastakaa Lapset, Plan Suomi, Solidaarisuus, Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus (SASK) ja Suomen Lähetysseura tekevät pitkäkestoista kehitysyhteistyötä Afrikassa, Aasiassa sekä Väli- ja Etelä-Amerikassa. Yleisradio tukee Nenäpäivää ohjelmatoiminnallaan.

Nenäpäivä-säätiö / Keräyslupa koko Suomi 2020/2012/5037, voimassa 20.4.2013–19.4.2015, Poliisihallitus 17.4.2013. Keräyslupa Ahvenanmaa ÅLR 2014/693, voimassa 23.1.–31.12.2014, Ålands landskapsregering 23.1.2014. Keräystuotto käytetään Nenäpäivän yhdeksän yhteistyöjärjestön hankkeissa kehitysmaissa vuosina 2015–2017.

Nenäpäivä-kampanja 9.10.–9.11.2014. Nenäpäivä 7.11.2014.