Ruotsi voitti, peittoaako se Ranskan myös tyylissä?

Partalookin EM-kisaäänestys on käynnissä nyt osoitteessa shaveyourstyle.com – tuleeko Ruotsille voitto myös partakarvan mitalla? Käy antamassa oma äänesi!

Pisteet kentällä olivat - Ruotsi 2:0 Ranska - nyt Ruotsilla on mahdollisuus tuplata voittonsa Braun cruZerin sponsoroimassa Euro Beard Cup 2012 -kisassa. Kisassa kerätään tyylipisteitä futistaitureiden parta- ja viiksityyleille. Taistelu käydään osoitteessa shaveyourstyle.com.

Jokaisesta maajoukkueesta on valittu tyylitaisteluun yhteensä viisi parrakasta maalitykkiä, joiden joukossa on sekä menneiden aikojen legendoja että tämän hetken kuumimpia pelaajia. Varsinaisen peliajan täytyttyä faneilla on 90 tuntia aikaa äänestää omat futiskenttien tyyli-ikonit mestaruuteen.

Ei ole väliä, onko varsinaisen pelin tuloksena voitto, häviö vai tasapeli, koska Euro Beard Cup 2012 -kisassa fanit voivat tiukkojen pelihetkien jälkeen relata ja nauttia sporttihekumasta keveämmissä tunnelmissa. Kaikki tietävät, että futistähdet loistavat myös partatyyleilään. Braun cruZer antaa meille mahdollisuuden äänestää kaikkien aikojen tyylitaiturit voittoon, kuvailee Peter Wallentin, PR Manager Braun Norden.

Euro Beard Cup tarjoaa joukkueille mahdollisuuden ottaa mittaa toisistaan toistamiseen vähemmän vakavissa tunnelmissa. Voittoon tarvitaan apuja faneilta. Äänestyksessä on kolme vaihetta:

1. Mene osoitteeseen www.shaveyourstyle.com
  2. Anna äänesi suosikkityylitaiturille
  3. Levitä sanaa! Unohda lisäajat ja rankkarit ja kiirehdi, sillä 90 tunnin kuluttua peli on pelattu.

Lehdistötiedustelut:

Lisätietoa Braunista:                                                                                                                                Lehdistöpyynnöt:

Peter Wallentin, PR Manager Braun Norden                                                                                        Noora Vappula, Miltton

Puh: +46 8 5352 8456                                                                                                                               Puh: +358 9 681 8700

S-posti: wallentin.p@pg.com                                                                                                                   S-posti: noora.vappula@miltton.fi

P&G Beauty

P&G Beauty toteuttaa haastavimmatkin unelmasi. P&G Beauty on johtava globaali kaudenalanyritys, jolla on yli 100 tuotemerkkiä 127 maassa. P&G Beauty tarjoaa vakiintuneita merkkejä ja täyttää kaikki kauneuteen liittyvät tarpeet. P&G Beautyn tuotemerkkejä ovat mm. Pantene ®, Olay ®, Head & Shoulders ®, Wella ®, Max Factor ®, Sassoon Professional ®, Wellaflex ®, Sebastian Professional ®, Koleston ® Venus ®, Gillette ®, Oral-B ®, Braun ®, SK-II ®, Wella Professionals ®, ja tuoksut Hugo ®, Boss ® ja Lacoste ®. Osoitteesta www.pg.com saat viimeisimmät uutiset sekä lisätietoa P&G:stä ja sen tuotemerkeistä.